Gå til innhold

Hva hadde dere gjort????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kort fortalt: har delt foreldrerett 50/50 det er vanskelig, jeg har prøvd i 4 år og sammarbeidet, men faren til barnet er lite sammarbeidsvillig og møter han motgang er han ikke medgjørlig. Mye krangling mellom far og ny samboer og det går utover barnet vårt. Det har vert mange episoder hvor ungen min har gått gråtende utav huset pga dette. Han har sakt til ungen 9 år, at dette må h*n ikke si til noen for da vil han ikke ha noe med h*n å gjøre. Ungen er livredd for å gå til far nå for h* n har fortalt hva som har skjedd og at h* n er veldig redd. Far skal snart hente... Jeg vil ikke utsette ungen for mer... Hva hadde dere gjort? Historien er dypere enn dette, dette er bare litt...

Anonymous poster hash: a1001...812

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette må dere få hjelp med hos erfarne familieterapeuter ved deres Familievernkontor. En 50/50 løsning er aldri å anbefale hvis foreldrene ikke kan samarbeide. Bestill deg gjerne en time alene først for å lufte problemstillingen. Det er dessverre noe ventetid, men...

Kjemp videre om du må, og ta det evt til retten om dere ikke blir enige. Dette er ikke bra for barnet deres. Lykke til og klem til dere! :)

Anonymous poster hash: 63a0b...8fa

Skrevet

Ja må nok i retten.. Men hva med når far skal ha ungen nå snart? Kan jeg lavære å sende ungen ned pga sykisk mishandling? Ungen er livredd.. Har egentlig bestemt meg, og jeg leverer ikke ,nå får det være nok. Men greit å få innspill. Takk

Anonymous poster hash: a1001...812

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...