Anonym bruker Skrevet 12. desember 2013 #1 Skrevet 12. desember 2013 Jeg synes en "venninne" flørter med han på sosiale medier og at jeg blir usikker. Hun sender kyssesmileys og røde hjerter og er VELDIG kosete med han. Hun er bare en bekjent og de kjenner hverandre bare overfladisk. Mannen svarer henne alltid høflig og smilende. Er det ok å si at jeg ikke synes noe om den tonen hun har og at han godt kan holde svarene til et minimum, som takk feks? Jeg har ikke villet "markere" meg slik at hun skal vite hvem jeg er men jeg tror faktisk ikke hun vet at jeg er jeg liksom. Pleier ikke være sjalu men liker ikke at jenter jeg ikke kjenner legger så åpenbar "elsk" på mannen min. Kanskje jeg bare er fjortis?? Anonymous poster hash: 83906...0cb
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2013 #2 Skrevet 12. desember 2013 ja det kan du gidt are si. Fortelle at det gjør deg sjalu og usikker, selv om du stoler på ham, og at du derfor syns det er dumt. HVis han er en fornuftig fyr, tar han hensyn til de følelsene. Anonymous poster hash: 9231c...c01
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2013 #3 Skrevet 12. desember 2013 Det er vel strengt tatt denne venninnen som er fjortis. Hvis ikke mannen din skjønner av seg selv at han bør roe tonen så kan du fortelle han det. Men det burde han egentlig skjønne av seg selv. Anonymous poster hash: 7fb48...dc3
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2013 #4 Skrevet 12. desember 2013 For vår del endte det samme opplegget med at mannen var utro. Meldinger kom oftere og eskalerte, han begynte å besøke henne for en kopp kaffe og så vips så ble de stormende forelsket i hverandre og havnet til sengs. Sett stopper for det med en gang. Det passer seg ikke å åpent flørte med en person som er i et forhold Anonymous poster hash: b24fc...3e9
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2013 #5 Skrevet 12. desember 2013 Jeg har INGEN mistanke om at mannen overhode tenker i de baner og han er på alle måter en perfekt kjæreste og mann. Jeg stoler på han. Han svarer alltid høflig på disse meldingene men jeg synes faktisk han ikke behøver svare noe når hun flørter slik. Anonymous poster hash: 83906...0cb
♥Madam Mim♥ Skrevet 12. desember 2013 #6 Skrevet 12. desember 2013 Sett en stopper for det ja. Ikke fordi at mannen din gjør noe galt, men fordi denne dama tydeligvis ikke skjønner at han ikke er interessert. Hadde ei som la seg etter samboer her også. Han gjorde som din samboer, fikk seg ikke til å si ifra og svarte derfor bare høflig på ting hun skrev til han. Hva endte det med? Joda, da begynte hun å dukke opp hos oss med en pakke øl hver gang hun visste ikke jeg var hjemme!!!! Først da forsto samboer hva hun virkelig var ute etter. Herregud, det burde vært åpenlyst fra første dag, men mannfolka kan være rimelig tykke i hodet til tider!!!! Samboer så da klart ifra og hun gikk rett til første og beste neste opptatte mann, han falt dessverre i fella hennes...
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2013 #7 Skrevet 12. desember 2013 Haha. Jeg har sagt til han at jeg tror hun har lyst på han. Da lo han godt og mente bare hun var umoden og barnslig. Han moderere seg litt da men høflig som han er mener han at han må takke for komplimenter OG svare på spørsmål. Jeg synes han IKKE må det. Anonymous poster hash: 83906...0cb
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2013 #8 Skrevet 12. desember 2013 Jeg synes en "venninne" flørter med han på sosiale medier og at jeg blir usikker. Hun sender kyssesmileys og røde hjerter og er VELDIG kosete med han. Hun er bare en bekjent og de kjenner hverandre bare overfladisk. Mannen svarer henne alltid høflig og smilende. Er det ok å si at jeg ikke synes noe om den tonen hun har og at han godt kan holde svarene til et minimum, som takk feks? Jeg har ikke villet "markere" meg slik at hun skal vite hvem jeg er men jeg tror faktisk ikke hun vet at jeg er jeg liksom. Pleier ikke være sjalu men liker ikke at jenter jeg ikke kjenner legger så åpenbar "elsk" på mannen min. Kanskje jeg bare er fjortis?? Anonymous poster hash: 83906...0cb Jeg markerer reviret mitt og det hadde jeg definitivt gjort i ditt tilfelle.Men mannen min hadde fått angst av ei sånn dame og antageligvis ikke svart. Og han er plagsomt jovial og høflig til tider.. Anonymous poster hash: f244c...b45
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2013 #9 Skrevet 12. desember 2013 Kniiiiis. Spurte mannen om det var OK at jeg markerte "på alle hushjørner" nå, kjør på var svaret han dreit lang faen i kjærringa (ordrett sitat) Anonymous poster hash: 83906...0cb
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 12. desember 2013 #10 Skrevet 12. desember 2013 Kniiiiis. Spurte mannen om det var OK at jeg markerte "på alle hushjørner" nå, kjør på var svaret han dreit lang faen i kjærringa (ordrett sitat) Anonymous poster hash: 83906...0cb Tydeligvis ikke siden han ikke har baller nok til å si i klartekst at han ikke er interessert i henne og at slike meldinger er upassende. Vedder på at han nyter oppmerksomhet og lar deg gjøre drittjobben og fremstå som sjalu og patetisk. La han ordne i sin egen dritt selv!
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2013 #11 Skrevet 12. desember 2013 Kniiiiis. Spurte mannen om det var OK at jeg markerte "på alle hushjørner" nå, kjør på var svaret han dreit lang faen i kjærringa (ordrett sitat) Anonymous poster hash: 83906...0cb Tydeligvis ikke siden han ikke har baller nok til å si i klartekst at han ikke er interessert i henne og at slike meldinger er upassende. Vedder på at han nyter oppmerksomhet og lar deg gjøre drittjobben og fremstå som sjalu og patetisk. La han ordne i sin egen dritt selv! Han HAR baller... De er bare biiiiittesmå. Han har ryggrad som en banan også. Så det er klart han nyter oppmerksomheten. Luringer har nok planlagt hele greia og sitter og venter på slåsskamp. ;-) Anonymous poster hash: 83906...0cb
energibomba Skrevet 12. desember 2013 #12 Skrevet 12. desember 2013 Jeg hadde forventet at mannen min satt en stopper for det ganske fort, hva er vitsen med det? Han burde da si på en høflig måte at han har dame og ikke interessert i flørte meldinger. Alle liker vel oppmerksomhet, men alle har en grense, jeg hadde ikke sendt kysseneldinger til andre sin mann vertfall. Ikke til gutter i det hele tatt utenom min egen..
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2013 #13 Skrevet 12. desember 2013 Selvfølgelig er det greit å si fra, men mannen burde skjønt det selv. Vi hadde en lignende situasjon og da jeg forklarte han saken var han ganske overrasket og beklaget at han ikke hadde tenkt lenger. Så sluttet han bare å svare. Og om hun hadde konkrete spørsmål så klarte han å lirke inn mitt navn i svaret så hun ble oppmerksom på meg. Ble ikke noe drama av det:) Anonymous poster hash: d7184...40b
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2013 #14 Skrevet 12. desember 2013 Helt enig. Han burde satt en stopper. Snakket om det nå og det viser seg at han ikke ser alle smileysene hennes. Hun har iPhone og han en adroide. Alle smileysene har ikke blitt vist. Han forsto først ikke hva jeg mente var så ille. Når han fikk se hva JEG så på min mobil og jeg fikk se hans så skjønner vi begge hverandre bedre. Han ble litt irritert på HENNE nå så jeg tror han har tatt tegninga nå. Har ikke en gang falt meg inn at han ikke får opp disse på sin telefon. Anonymous poster hash: 83906...0cb
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2013 #15 Skrevet 12. desember 2013 Jeg synes en "venninne" flørter med han på sosiale medier og at jeg blir usikker. Hun sender kyssesmileys og røde hjerter og er VELDIG kosete med han. Hun er bare en bekjent og de kjenner hverandre bare overfladisk. Mannen svarer henne alltid høflig og smilende. Er det ok å si at jeg ikke synes noe om den tonen hun har og at han godt kan holde svarene til et minimum, som takk feks? Jeg har ikke villet "markere" meg slik at hun skal vite hvem jeg er men jeg tror faktisk ikke hun vet at jeg er jeg liksom. Pleier ikke være sjalu men liker ikke at jenter jeg ikke kjenner legger så åpenbar "elsk" på mannen min. Kanskje jeg bare er fjortis?? Anonymous poster hash: 83906...0cb Røde hjerter og kyssesmilies høres merkelig ut å legge ut på twitter og facebook :-S. Sjekker mannen din bare fra mobil og ikke på Mac eller PC? Rart alle andre kan se symbolene og ikke han... Anonymous poster hash: 6f1ba...818
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2013 #16 Skrevet 12. desember 2013 Jeg synes en "venninne" flørter med han på sosiale medier og at jeg blir usikker. Hun sender kyssesmileys og røde hjerter og er VELDIG kosete med han. Hun er bare en bekjent og de kjenner hverandre bare overfladisk. Mannen svarer henne alltid høflig og smilende. Er det ok å si at jeg ikke synes noe om den tonen hun har og at han godt kan holde svarene til et minimum, som takk feks? Jeg har ikke villet "markere" meg slik at hun skal vite hvem jeg er men jeg tror faktisk ikke hun vet at jeg er jeg liksom. Pleier ikke være sjalu men liker ikke at jenter jeg ikke kjenner legger så åpenbar "elsk" på mannen min. Kanskje jeg bare er fjortis?? Anonymous poster hash: 83906...0cb Røde hjerter og kyssesmilies høres merkelig ut å legge ut på twitter og facebook :-S. Sjekker mannen din bare fra mobil og ikke på Mac eller PC? Rart alle andre kan se symbolene og ikke han... Anonymous poster hash: 6f1ba...818 Vi bruker bare telefon ja. Denne tråden var ikke for å drive med mistenkeliggjøring av mannen. Stoler helt og holdent på han. Og ja nå har jeg selv sett forskjellen på min og hans telefon og åpenbart vises ikke iPhone smileys på androide mobiler. Uansett er problemet nå ute av verden. Jeg tok det opp med han og vi løste saken. :-) Anonymous poster hash: 83906...0cb
Anne-B. Skrevet 12. desember 2013 #17 Skrevet 12. desember 2013 Haha. Jeg har sagt til han at jeg tror hun har lyst på han. Da lo han godt og mente bare hun var umoden og barnslig. Han moderere seg litt da men høflig som han er mener han at han må takke for komplimenter OG svare på spørsmål. Jeg synes han IKKE må det. Anonymous poster hash: 83906...0cb Mannen din må sette en grense for seg selv og egen integritet. Hva er det egentlig han skylder henne? Ingenting. Be ham om å tenke over de signalene han sender ut ved ikke å si fra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå