Anonym bruker Skrevet 11. desember 2013 #1 Skrevet 11. desember 2013 Jeg har meldt meg på den gavetråden og fått to forespørsler om å sende gaver, den ene er til mor og/eller far, den andre forespørselen er til barna. Men jeg er så redd for å kjøpe noe de ikke liker, synes er bare dritt og at de ikke synes det koster nok. Har vurdert å kjøpe noe på sparkjøp(synes de har kjekke gavepakkeløsninger), men for alle er ikke det "bra nok" liksom... Så blir så usikker, og vurderer til å droppe hele greia. Huff.... Anonymous poster hash: ad8c2...ad8
annesmil Skrevet 11. desember 2013 #2 Skrevet 11. desember 2013 Så flott at du vil kjøpe noe til noen som ikke har mulighet selv! Kjøp noe du selv ville blitt glad for, mannen/broren ville blitt glad for. Ikke tenk at folk ikke blir fornøyde, mest sannsynlig vil de bli takknemlige bare fordi du faktisk gadd og sende noe! God jul!
GeeGee Skrevet 11. desember 2013 #3 Skrevet 11. desember 2013 Hvis du legger litt tanke i det (alder/kjønn) blir de sikkert bra! Sparkjøp selger mye bra, de, det er bare å velge ut litt Ellers tenker jeg at når du har sagt ja til å bli med, bør du holde det du har lovet. Så lenge du ikke gir ødelagte leker eller bøker med eselører og flekker i, blir de sikkert glad
skjotta Skrevet 11. desember 2013 #4 Skrevet 11. desember 2013 Jeg tenker at å stille krav til veldedighet er temmelig utakknemlig og da kan de bare ha det så godt... send det du vil sende. Dersom de ikke får gaver er jeg sikker på at tanken og omtanken vil gjøre gaven mer verdifull enn noe annet.
Gjest Sekretøsa Skrevet 11. desember 2013 #5 Skrevet 11. desember 2013 Jeg tenker at om jeg hadde hatt så dårlig råd at jeg ikke kunne sørget for at barna fikk noe til jul så hadde jeg blitt sjeleglad uansett hva jeg fikk! Flott av deg å gi!
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2013 #6 Skrevet 11. desember 2013 Kjære deg😃 jeg er en av de som er så heldig å få gave både til meg og barnet mitt. Du må IKKE tenke på at noen ikke blir fornøyd, jeg vet ihvertfall at jeg blir glad for absolutt alt! Tror og håper at de andre i samme situasjon blir svært takknemlig over at du sender gave, og blir glad for det de får. Og hvis de mot all formodning ikke blir det, nei da......... !! God jul til deg😃😃🎅 Anonymous poster hash: f498f...d4e
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2013 #7 Skrevet 12. desember 2013 Jeg er også med på den gavetråden, og har avtalt med to forskjellige at jeg sender gave til de. Spør hva de ønsker seg, og kjøp noe som passer til ønskene. Det gjorde jeg, og jeg tror nok helt sikkert at de blir fornøyd:) Anonymous poster hash: 7e016...7b8
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2013 #8 Skrevet 12. desember 2013 Jeg syntes også det var litt vanskelig først, mest fordi jeg hadde lyst til å oppfylle alle ønskene. Fikk dårlig samvittighet for å ikke kjøpe alt, og måtte minne meg selv på at grunnen til at man oppgir flere ønsker er for at det skal være noe å velge mellom. Så valgte jeg den tingen jeg følte jeg hadde mest greie på til hver av dem (mor og barn) og koste meg med å plukke ut det jeg hadde lyst til å gi innenfor den kategorien. Pakkene har kommet frem, og jeg har mottatt en meget takknemlig, hyggelig og rørende melding, selv om det ikke fulgte med noen myke pakker. (Klær var nevnt, men jeg er elendig til å kjøpe det. ) Anonymous poster hash: 84b1e...7c7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå