Anonym bruker Skrevet 11. desember 2013 #1 Skrevet 11. desember 2013 Jeg er stormforelsket i en mann som jeg ikke kan ha noe form for forhold til, av grunner jeg ikke ønsker å gå inn på. Jeg tenker på han hele dagen og all form for kommunikasjon med denne mannen gjør meg glad. På den andre siden, så bør jeg ikke ha kontakt med han. Det VIL skade meg etterhvert om jeg har noe med han å gjøre. Jeg ble kjent med han i januar i år, og det har bare vært styr siden. Vi snakker ikke fjortiss-styr her, men type barnevern, rusmisbruk, politi. Altså med han, ikke meg. Jeg merker at heg bryr meg mindre om skole, alle mine tanker går til han. Jeg vil kutte kontakt med han, og sier til meg selv at NÅ skal jeg kutte kontakten, men jeg klarer ikke å unngå å svare på tlf eller meldinger. Han vet jeg er interessert og sier det jeg vil høre for at jeg fremdeles skal fatte interesse. Selv om han ikke vil. Vi har allerede fått ett for nært forhold, på den intime måten, og jeg vet at dette har gått for langt, men jeg klarer bare ikke å kutte kontakten. Han vil også lage trøbbel for meg om jeg kutter den. Så... Hva kan jeg gjøre? Gode råd? Anonymous poster hash: 5755a...96e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå