Anonym bruker Skrevet 11. desember 2013 #1 Skrevet 11. desember 2013 Har du erfart om d er en sammenheng mellom str på mannen, høy, lav, kraftig, slank osv. Og str på penis? Anonymous poster hash: e7890...d17
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2013 #2 Skrevet 11. desember 2013 Min erfaring er at det er en viss sammenheng. Høye menn bruker å ha større penis. Men har absolutt vært borti unntak der også. Anonymous poster hash: 01320...e12
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2013 #3 Skrevet 11. desember 2013 I min erfaring er det motsatt. De som er middels til litt under middels har hatt størst penis. Anonymous poster hash: 77a8e...8b5
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2013 #4 Skrevet 11. desember 2013 Jeg kan faktisk ikke si jeg har sett noe mønster i dette. Vært opp og ned, kan du si. Bokstavlig talt. Anonymous poster hash: 3334c...eb9
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2013 #5 Skrevet 11. desember 2013 Bortsett fra med én, så har størrelsen hatt noe med størrelsen på nesa til mannen, har jeg lagt merke til Lange neser, lange og tykkere penis. Liten nese, mindre penis. Bortsett fra han som hadde aller minst nese, han var greit utrustet. Spør meg ikke hvordan jeg begynte å legge merke til sammenheng nese/penis, aner ikke Anonymous poster hash: c9008...b2b
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2013 #6 Skrevet 11. desember 2013 Hatt 3 veldig høye menn, alle svært godt utrustet. De fleste av de som var lave (kanskje litt lavere enn gjennomsnitt) har hatt ganske små peniser. Jeg har merket en sammenheng mellom str på føttene og str på penis Anonymous poster hash: 14a20...621
valkyrien Skrevet 11. desember 2013 #7 Skrevet 11. desember 2013 Den minste pingla av en fyr jeg rotet meg bort i hadde den største penisen jeg har sett, så nei, jeg har ikke sett en sånn sammenheng.
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2013 #8 Skrevet 11. desember 2013 Det er jo som å innbille seg at høyde avgjør størrelse på brystene. Eller at størrelse på hendene avgjør hvor store bryster man har. Eller føttene. Det er jo bare tåpelig. Anonymous poster hash: 79804...bec
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2013 #9 Skrevet 11. desember 2013 Det er jo som å innbille seg at høyde avgjør størrelse på brystene. Eller at størrelse på hendene avgjør hvor store bryster man har. Eller føttene. Det er jo bare tåpelig. Anonymous poster hash: 79804...bec Tåpelig.. Ja kanskje Men mine erfaringer tilsier nå det da.. Stemmer garantert ikke når det gjelder alle, men det er nå uansett de erfaringene jeg har. Anonymous poster hash: 14a20...621
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2013 #10 Skrevet 11. desember 2013 Bortsett fra med én, så har størrelsen hatt noe med størrelsen på nesa til mannen, har jeg lagt merke til Lange neser, lange og tykkere penis. Liten nese, mindre penis. Bortsett fra han som hadde aller minst nese, han var greit utrustet. Spør meg ikke hvordan jeg begynte å legge merke til sammenheng nese/penis, aner ikke Anonymous poster hash: c9008...b2b Samme her! Har lagt merke til nesefasong også, det må være en viss sammenheng! Og med str på nese og str på utstyr. Men størrelse på selve personen merker jeg ikke stor forskjell på. Har hatt lange og korte partnere, noen veldig tynne og noen ganske lubne. Anonymous poster hash: e021b...3ab
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2013 #11 Skrevet 11. desember 2013 Det finnes unntak i allt. Men, store "kraftige" menn, har somregel store tisser. Men, jo kraftigere benbygning de har, jo større penis. Somregel/ofte. Så man kan jo være lav og/tynn,men likevell ha kraftig benbygning. Det er den pekepinnen som har fungert best til meg hehe.. Altså se setter benbygningen. Det funker somregel.. Meeeeeen, den største tissen jeg har sett var på en engels mulatt, som var ca 177 og normal kropp. Men, herregud! den var heeelt SYKT STOR! Anonymous poster hash: 63c9e...865
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2013 #12 Skrevet 11. desember 2013 Bortsett fra med én, så har størrelsen hatt noe med størrelsen på nesa til mannen, har jeg lagt merke til Lange neser, lange og tykkere penis. Liten nese, mindre penis. Bortsett fra han som hadde aller minst nese, han var greit utrustet. Spør meg ikke hvordan jeg begynte å legge merke til sammenheng nese/penis, aner ikke Anonymous poster hash: c9008...b2b Jaaaa.. Nesa!!! veldig god indikator på penis strl!! Men, jeg får aldri til å forklare helt hvordan jeg "vet" hva slags tisser de har!! Hihih, en til som har funnet ut det samme som meg!! se på nesa og benbygning!! Men, min "nese-teori" er ikke like "enkel" som din "nese-teori". Anonymous poster hash: 63c9e...865
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2013 #13 Skrevet 11. desember 2013 Hatt flere enn gjennomsnittet og jeg ser kobling mellom håndledd og tykkelse, ikke nødvendigvis lengde, på fingre og størrelse på penis. Jeg er selv kort så faller ofte for forholdsvis korte menn, ca 175-178 og flere av dem har vært 20 cm +. Har blitt svært skuffet noen ganger over store menn som har vært mer gjennomsnittlig eller lite utrustet... Sko str, nese str har jeg aldri lagt merke til derimot... Artig at dere er flere som har neseteori Anonymous poster hash: f25f5...f59
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2013 #14 Skrevet 11. desember 2013 Ingen sammenheng i det hele tatt. Har opplevd lave menn med stor penis og høye menn med liten penis. Jeg har hvertfall ikke opplevd at høyden eller hvordan kroppen er, har noe å si. Anonymous poster hash: 02b8e...244
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2013 #15 Skrevet 11. desember 2013 Absolutt uten tvil en sammenheng. Har hatt ca 20 sexpartnere med årene og de som er lave, har små føtter og må hender har ALLTID liten penis. Og de som er høye og kraftig bygd har gjerne store peniser. Høyde, str på ben og hender har ofte mye å si har jeg merket. Anonymous poster hash: cd74d...f05
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2013 #16 Skrevet 11. desember 2013 Absolutt uten tvil en sammenheng. Har hatt ca 20 sexpartnere med årene og de som er lave, har små føtter og må hender har ALLTID liten penis. Og de som er høye og kraftig bygd har gjerne store peniser. Høyde, str på ben og hender har ofte mye å si har jeg merket. Anonymous poster hash: cd74d...f05 Uten tvil? Jeg har helt motsatt erfaring. De høye og kraftige jeg har vært med har alle hatt gjennomsnittlig penis, mens de midt på treet har hatt store. Anonymous poster hash: 77a8e...8b5
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2013 #17 Skrevet 12. desember 2013 Ikke sett noen sammenheng annet enn at overvektige eller de som lever usunt oftere har slappere penis. Utenom det har jeg hatt kjæreste som var ca 160 høy med stor penis og en kjæreste på over 200 cm som hadde en helt normal/ mindre enn gjennomsnittet penis. Og en kjæreste ca 180 cm som hadde stor penis og en på ca 185 med liten penis Anonymous poster hash: 258bb...fe5
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2013 #18 Skrevet 12. desember 2013 Ingen sammenheng ! Anonymous poster hash: 40b05...b6e
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2013 #19 Skrevet 12. desember 2013 Bortsett fra med én, så har størrelsen hatt noe med størrelsen på nesa til mannen, har jeg lagt merke til Lange neser, lange og tykkere penis. Liten nese, mindre penis. Bortsett fra han som hadde aller minst nese, han var greit utrustet. Spør meg ikke hvordan jeg begynte å legge merke til sammenheng nese/penis, aner ikke Anonymous poster hash: c9008...b2b Den sammenhengen har ikke jeg sett, men jeg har lagt merke til at en manns fingre er en miniutgave av hans penis . Ellers er jeg enig i at variasjonen er stor. Anonymous poster hash: 3e85d...cb6
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2013 #20 Skrevet 12. desember 2013 Hatt flere enn gjennomsnittet og jeg ser kobling mellom håndledd og tykkelse, ikke nødvendigvis lengde, på fingre og størrelse på penis. Jeg er selv kort så faller ofte for forholdsvis korte menn, ca 175-178 og flere av dem har vært 20 cm +. Har blitt svært skuffet noen ganger over store menn som har vært mer gjennomsnittlig eller lite utrustet... Sko str, nese str har jeg aldri lagt merke til derimot... Artig at dere er flere som har neseteori Anonymous poster hash: f25f5...f59 Enig i at det er de middels bygde som har hatt størst utstyr, men for meg er ikke en stor penis så viktig. Anonymous poster hash: 3e85d...cb6
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2013 #21 Skrevet 12. desember 2013 jeg har erfart at str på penis har med lengden mellom neseborene å gjøre... Eller ikke, ingen sammenheng har jeg sett. Anonymous poster hash: ab1be...7f9
Mamma4livet Skrevet 12. desember 2013 #22 Skrevet 12. desember 2013 Dere har ikke tenkt på at en gjennomsnittlig penis ser større ut på en mindre mannekropp? Jeg vil tippe at to menn som har nøyaktig like store peniser ser ulike ut på en som er 190 cm og en som er 175 cm. Men nå har jeg jo ikke rare erfaringen selv da.....
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2013 #23 Skrevet 12. desember 2013 Det er jo som å innbille seg at høyde avgjør størrelse på brystene. Eller at størrelse på hendene avgjør hvor store bryster man har. Eller føttene. Det er jo bare tåpelig. Anonymous poster hash: 79804...bec Ikke helt oppdatert ? Bekkenstørrelse og skostørrelse har en sammenheng. Anonymous poster hash: 3e85d...cb6
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2013 #24 Skrevet 12. desember 2013 den minste penisen var med en lav gutt - like høy som meg (167 cm), brukte mindre sko enn meg (37) og hendene hans var mindre enn mine. Greit, han var bare 17, men alikevel. Største var eksen som var 192 høy. På andreplass kommer en annen eks som var 175. samboeren min nå er 195 og har en helt gjennomsnittlig penis vil jeg si. Anonymous poster hash: b2f67...9ba
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2013 #25 Skrevet 12. desember 2013 Dere har ikke tenkt på at en gjennomsnittlig penis ser større ut på en mindre mannekropp? Jeg vil tippe at to menn som har nøyaktig like store peniser ser ulike ut på en som er 190 cm og en som er 175 cm. Men nå har jeg jo ikke rare erfaringen selv da..... Hehe... Man kjenner da godt forskjell på en på 15 cm og en på 20 Anonymous poster hash: 77a8e...8b5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå