Anonym bruker Skrevet 11. desember 2013 #1 Skrevet 11. desember 2013 Min datter skal utredes for dette, og jeg lurer litt på hvorfor og hvordan deres barn ble utredet for dette? Får det hjelp i hverdagen, og blir det bedre? Anonymous poster hash: e0304...872
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2013 #2 Skrevet 11. desember 2013 Jeg gikk på skole med noen som hadde det i oppveksten. Personen er i dag ikke bare utadvent og sosial, men arbeider med å daglig snakke forran store folkemengder. Anonymous poster hash: 4ad5b...eaf
Tessa3 Skrevet 11. desember 2013 #3 Skrevet 11. desember 2013 Datteren min har Selektiv Mutisme. Hun er snart 10 år, og fikk diagnosen for ca 3 år siden. Hvor gammel er datteren din? Jeg har desverre ikke så mye tid til å skrive nå i kveld, men om du sender meg en PM, så kan vi skrives:)
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2013 #4 Skrevet 11. desember 2013 Jeg hadde det selv i oppveksten. Fikk ingen hjelp, bare kjeft. Det gikk over likevel, men det tok en del år... Synes det er godt å se at man har kommet lenger nå, og at dette blir tatt på alvor. Anonymous poster hash: 71525...5a5
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2013 #5 Skrevet 11. desember 2013 Jeg jobber som pedleder har et barn med denne diagnosen på avdelingen. Hun er i dag 5 1/2år. Snakker ikke på avdelingen, men har startet å snakke med støtteped og et par barn i alenerom. Anonymous poster hash: 75cdb...d05
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2013 #6 Skrevet 11. desember 2013 Det ene barnet mitt hadde en periode hun ikke svakhet i bhg. Ppt var inne i bildet og observerte og ga de ansatte råd om hvordan de skulle håndtere det. Det fins også noen eksperter på området, fikk kontakt med en av de og skulle være med i et prosjekt. Barnet startet å prate av seg selv før behandlingen kom i gang. Hun er nå helt normal skolejente, men veldig sjenert Anonymous poster hash: b58b5...c15
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2013 #7 Skrevet 12. desember 2013 Tusen takk for svar! Vi håper så inderlig at vi skal få hjelp til henne før skolestart, hun er 5,5 år. Snakker med barn og oss foreldre men klarer ikke å snakke med andre. Det plager henne virkelig. Anonymous poster hash: e0304...872
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå