Anonym bruker Skrevet 11. desember 2013 #1 Skrevet 11. desember 2013 Eller er det et stort prosjekt som vil kreve mye? Klarte ikke å amme pga betennelse og store klumper i brystene til oppunder armhulen. Lovte meg selv å slutte om det ble slik denne gangen også, for dette er nr 3. Har hatt store blødende kjøttsår med de andre to + betennelse etter betennelse. Likevel er det så sårt, men nå er hun 3 uker gammel. Er det mulig å starte opp igjen? Kunne tenke meg å delamme, i det minste amme henne om natten og morgen, men jeg orker ikke å få spreng og tilstoppede melkeganger helt om igjen, og blødende brystvorter. Noen som har gode råd? Anonymous poster hash: e7f05...3f0
C&M&H Skrevet 11. desember 2013 #2 Skrevet 11. desember 2013 Hvis du får henne til å ta brystet er det mulig ja. Så lenge en har ammet før (eller født) kan produksjonen settes igang igjen ved riktig stimulering... Så med en så liten baby er det absolutt mulig - men sikkert en del jobb...
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2013 #3 Skrevet 11. desember 2013 Det er mulig. Har hørt om kvinner som adopterer en baby og legger dem til å suge for å begynne å produsere melk. Før i tiden var det også slavene som ammet de hvite babyene (i ihvertfall de fleste), selv om de (slavene) ikke hadde spedbarn selv. Men vet ikke hvor mye stimulering det kreves. Anonymous poster hash: 88eb6...646
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2013 #4 Skrevet 11. desember 2013 Jeg pumpet fra tvillingene mine var 2-6 uker pga det samme. Orket ikke å ha dem på brystet. Likevel tok begge to brystet etter tre ukers pause. Anonymous poster hash: 895ab...edb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå