Gå til innhold

Dere som jobber innen IT og kan mye om det....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det vanskelig for en IT- ekspert å hacke en facebook- konto uten å fysisk røre maskinen...?

Lurer på om jeg er hacket.

Anonymous poster hash: e0492...667
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sorry er ikke IT ekspert. Men min fetter ble hacket av noen klassekamerater. De gikk i åttende klasse.

Med interesse for IT er det ikke vanskelig som jeg har skjønt.

Du må endre passordet ditt om du fortsatt kommer inn.

Ikke noe som er lett å gjette.

Anonymous poster hash: d3f11...a68

Skrevet

Ja, kommer inn, og sikker er jeg ikke- men tror det. Jeg bare sitter her og rødmer nå og virkelig dør av flauhet.

Fant forresten en mengde linker på youtube som de med noe over middels peil på IT kunne bruke, så det er visst ikke vanskelig nei...

Skrevet

Hvorfor er du flau?

Anonymous poster hash: d3f11...a68

Skrevet

Niks, det er ikke vanskelig å hacke FB-kontoen din. Det klarer nok de datainteresserte spillegutta i 8. klasse glatt. 

Hvis du mistenker at du er hacket, så må du endre passord på litt mer enn FB. Da ville jeg nok endret på de fleste, samt satt maskinen min "høy sikkerhet".  

Har du latt webleseren huske passordet? Hvis ja, sørg for å fjerne dette valget!

Anonymous poster hash: d0546...8ae
Skrevet

Hjelp, nå dør jeg bokstavelig talt av skam ved tanken...:o. Lar aldri leseren huske passordet, så det er ikke noe problem.

Men jeg har chattet veldig mye der inne med en venn og delt enkelte fantasier og mye annet privat, men nå lurer jeg på om mailen er hacket av en annen venn....

Skrevet

Altså facebookmailen.

Skrevet

Dette er straffbart. Sørg for at vedkommende også "dør litt" når han får en telefon fra politiet.

Anonymous poster hash: f449e...a2d

Skrevet

Dette er straffbart. Sørg for at vedkommende også "dør litt" når han får en telefon fra politiet.

Anonymous poster hash: f449e...a2d

For det første kan jeg ikke være 100% sikker, men er ganske sikker. Og for det andre så er det en jeg kjenner og ikke kunnet ha politianmeldt.

Men slik jeg kjenner han så kunne han nok ha funnet på noe slikt ja, og han har også kompetansen til det...

Haha, herrefred, noe så flaut.... (Hvis det stemmer..).

Da kommer jeg i farten både på den siste lange mailingen med utveksling av fantasier og fine samtaler osv., samtaler om seksuell frustrasjon med en venninne, mailer med en tidligere flørt/ elsker, tidligere mailer med en gift kollega som prøvde å overtale meg til å åpne døren hvis han tok en drosje hjem til meg etter bytur (kom ikke langt der) osv. Mye moro der vil jeg tro... :o.

Skrevet

Jepp, bør nok det. Er som sagt på ingen måte sikker.....

Skrevet

Hvorfor tror du at kontoen er hacket, da?

Anonymous poster hash: 8e2ef...471
Skrevet

Du kan jo trøste deg med at han ikke kan fortelle noe av dette til noen, for da vil han jo avsløre at han har gjort noe ulovlig. Og hvis han faktisk har hacket facebookkontoen din, så burde han være mye mer flau enn deg som har skrevet personlige meldinger privat til andre.

Anonymous poster hash: 87b01...638

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...