Anonym bruker Skrevet 11. desember 2013 #1 Skrevet 11. desember 2013 Jeg er selv kokk og jobber både i en ferskvare på meny og et gatekjøkken i tilleg. Det er aldri ett problem å bruke hansker. Gikk inn på bergbys for og få meg noe kjappt å eta. Der tar de i all mat uten hansker. Jeg ber han lage maten min med hansker. Han ble spak og sa at det var så varmt å ditten å datten. Jeg avbrøt han bare å sa jeg hadde satt pris på at han bruker hansker mens han lager min mat. Men ikke faan om han ville høre. Sku ønske jeg ikke var så sulten. Ellers hadde jeg bedt om å få penga tebake for sånn urenslighet. Nei fy f... Anonymous poster hash: 454ba...c68
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2013 #2 Skrevet 11. desember 2013 Ja, slikt er ekkelt :SSkal jeg ut å spise så spiser jeg kun på steder hvor jeg VET at hygienen er på topp. Anonymous poster hash: 5df3c...293
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2013 #3 Skrevet 11. desember 2013 Mange bruker jo hansker HELE dagen. Tar i mot penger med hansker og lager mat med de samme hanskene. En gang så jeg faktisk kokken klø seg i øret (med hansker på) for så fortsette å lage mat!! WHAT!!??! Anonymous poster hash: bc7b6...beb
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2013 #4 Skrevet 11. desember 2013 Mange bruker jo hansker HELE dagen. Tar i mot penger med hansker og lager mat med de samme hanskene. En gang så jeg faktisk kokken klø seg i øret (med hansker på) for så fortsette å lage mat!! WHAT!!??! Anonymous poster hash: bc7b6...beb Uuuuughhhhh. Har en favorittbutikk i nærområdet som selger te og kaffe. Helt til jeg så hvor uhygieniske de var. Holdt penger mens de helte te i poser så teen kom nær pengene og slikt. Æsj :S Anonymous poster hash: 5df3c...293
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2013 #5 Skrevet 11. desember 2013 Big bite har fjernet hansker. De krever nøye håndvask før man tilbringer maten. Anonymous poster hash: 1aa12...fbb
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2013 #6 Skrevet 11. desember 2013 Det er så merkelig med de som tenker at om de har hansker på så er hendene rene! Men for at det skal være poeng i å bruke hansker så må man jo bytte hver gang de er ''skitne'' (klødd seg, tatt i dørhåndtak osv) Det er ikke sånn at hanskene er selvrensende heller Anonymous poster hash: 9d295...42c
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2013 #7 Skrevet 11. desember 2013 Selv bruker jeg lett en ask med hansker hver dag å i tilleg skal vi vaske henda og gjerne sprite dem. Faan det er ikk så vanskelig asså. Anonymous poster hash: 454ba...c68
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2013 #8 Skrevet 11. desember 2013 Jeg er kokk og jobber på restaurant. Vi bruker ikke hansker. Jeg har faktisk aldri jobbet i en restaurant som bruker det heller. Med mindre man har et sår, plaster eller bandasje. Anonymous poster hash: d3049...85f
monson Skrevet 11. desember 2013 #9 Skrevet 11. desember 2013 Big bite har fjernet hansker. De krever nøye håndvask før man tilbringer maten. Anonymous poster hash: 1aa12...fbb En gang jeg kjøpte mat hos big bite, så ba jeg han som sto i kassa og lagde maten om å skifte hansker. For han hadde ikke tatt av å på hanskene mellom å ta imot penger å lage mat. (Æææsj!) han syntes jeg var fryktelig prippen, haha..
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2013 #10 Skrevet 11. desember 2013 Og forresten så er hansker delvis gjennomtrengelig for bakterier. Man skal vaske hendene selv før bruk av hansker. Anonymous poster hash: 43231...47e
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2013 #11 Skrevet 11. desember 2013 Big bite har fjernet hansker. De krever nøye håndvask før man tilbringer maten. Anonymous poster hash: 1aa12...fbb En gang jeg kjøpte mat hos big bite, så ba jeg han som sto i kassa og lagde maten om å skifte hansker. For han hadde ikke tatt av å på hanskene mellom å ta imot penger å lage mat. (Æææsj!) han syntes jeg var fryktelig prippen, haha.. Grooooooooooooooossssssss Anonymous poster hash: 5df3c...293
Fertila Skrevet 11. desember 2013 #12 Skrevet 11. desember 2013 Dette med hansker er oppskrytt. Som noen her nevner, så gir hanskene en falsk renhet. Da er det nesten bedre å jobbe uten hansker, og heller være nøye med håndvasken. En annen ting er at hansker gir særdeles gode vekstforhold for bakteriene inni hanskene. Og da må man faktisk vaske hendene veldig godt når hanskene tas av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå