Anonym bruker Skrevet 11. desember 2013 #51 Skrevet 11. desember 2013 21 år, tobarnsmor og er avholds. Samme er samboeren min (som er over 30) Anonymous poster hash: 3e6f5...437
Trultemor85 Skrevet 12. desember 2013 #52 Skrevet 12. desember 2013 Er ikke ung mor lenger isåfall. (28) Men fikk første når jeg var 20. Drakk da ca 2 ganger frem til jeg ble gravid igjen som 23 åring. Noen tror jo tydeligvis at unge mødre bare drikker og sender vekk ungene. Men jeg drikker myyye mindre enn mine eldre venner som fikk barn i senere alder.
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2013 #53 Skrevet 12. desember 2013 Nå er ikke jeg ung mor, men har vært avholdsmenneske hele livet. Anonymous poster hash: 37498...d2a
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2013 #54 Skrevet 12. desember 2013 Jeg er på fest eller ute ca. hver 4- 6 uke, men tar en øl eller ett- to glass rødvin ca. hver 7-8 dag ved middag/ sosiale anledninger. Er eldre og har høyere utdannelse. Anonymous poster hash: 11398...d92
Benevy Skrevet 12. desember 2013 #55 Skrevet 12. desember 2013 Jeg ble akurat 25, fikk første barn da jeg var 22 og har nå 3 søte små. Jeg er vel ute 2-5 ganger i året, og blir ikke mer påvirket enn at jeg kan stå opp tidlig og ta vare på barna dagen etter. Ellers tar jeg veldig gjerne ei øl, eller et par glass vin på venninnekvelder og i godt lag når det ikke er barn tilstedet. Man trenger jo ikke å kutte tvett av alt som heter voksen-moro selvom man har fått barn. Men alt med måte og barnas behov og velvære først ,tenker jeg er nøkkelen her...
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2013 #57 Skrevet 12. desember 2013 Men dere som "aldri" er ute, er det fordi dere rett og slett ikke har lyst, aldri føler for å slå dere litt løs og "glemme" hverdagen? Eller fordi dere mener det er feil å ta seg en fest når man har barn? Selv syntes jeg det er deilig å ta en kveld ute med venninder i ny og ne, og jeg drikker meg aldri hengedrita så jeg ligger fyllesjuk dagen etter. Bare nysgjerrig HI Anonymous poster hash: 471ed...394 Er aldri ute fordi jeg føler jeg er "vokst fra " det.. Ikke vet jeg hvorfor jeg føler det slik:P Men såklart, har begynt å føle det i det siste at jeg kanskje vil en tur ut på byen. Er kanskje fordi de siste 20 gangene jeg har vært i bursdag hos vennene mine har jeg vært edru og selvskreven sjåfør Er feil å ta seg en fest dersom man har barn hjemme og ikke barnevakt. Men dersom du har barnevakt og uten at barnet/a kan se deg så er det bare å gønne på. Anonymous poster hash: a6676...ae4
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2013 #58 Skrevet 12. desember 2013 Nå er jeg 25, men fikk første da jeg var 20, og venter nr 3 nå. Drikker kanskje 1-2 ganger i året, men da vin til maten. Og da oftest hos svigermor, Hehe. Mine foreldre er like, pappa kaster gammelt juleøl hvert år. Det er type hvert 3. År jeg drikker med venner på vors. Er ikke så glad i alkohol. Veldig glad jeg har en gyldig "unnskyldning" til å slippe festinga;) liker å være sosial, men ikke drikkedelen, aldri lik, ikke som tenåring heller, Anonymous poster hash: 39139...525
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2013 #59 Skrevet 12. desember 2013 Men dere som "aldri" er ute, er det fordi dere rett og slett ikke har lyst, aldri føler for å slå dere litt løs og "glemme" hverdagen? Eller fordi dere mener det er feil å ta seg en fest når man har barn? Selv syntes jeg det er deilig å ta en kveld ute med venninder i ny og ne, og jeg drikker meg aldri hengedrita så jeg ligger fyllesjuk dagen etter. Bare nysgjerrig HI Anonymous poster hash: 471ed...394 Jeg som svarte sist her, 25 og venter nr 3. Jeg har ikke lyst:) Får ikke noe positivt ut av det, liker ikke å føle meg beruset. Når jeg skal ha "frikveld" liker jeg mye bedre å tilbringe den hjemme hos venner med god mat og godt selskap uten alkohol. Tror kanskje jeg tok i når jeg sa jeg var "ute" hvert 3. År. Vært på julebord og en gang på byen siden første ble født for 5,5 år siden. Husker ikke sist jeg drakk alkohol, men nå er jeg 7 mnd på vei da. Er ikke det at jeg er avholds, jeg bare koser meg ikke med drikke. Til nød er det godt med ett glass vin til mat en sjelden gang, men ellers nei.. Anonymous poster hash: 39139...525
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2013 #60 Skrevet 12. desember 2013 Jeg er 25, men har vært mor siden jeg var 21. Jeg drikker sjeldent mer en 2-3 ganger i året, og da i forbindelse med selskaper vi har vært i. Anonymous poster hash: 65c97...2f2
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2013 #61 Skrevet 12. desember 2013 23 år, og hadde min første alkohol-opplevelse på to år for et par uker siden, på julebord. Det var forresten kaffe med baileys. Anonymous poster hash: 8b0a6...1ed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå