Anne Victoria Skrevet 11. desember 2013 #1 Skrevet 11. desember 2013 Hei alle sammen! Jeg har fått lov til å lage et kort innlegg om vårt nye matforum på Klikk Mat. LOGG INN HER Her kan du diskutere alt mellom himmel og jord som på et eller annet vis kan knyttes til mat og drikke. Vi har egne kategorier for de fleste aktuelle temaene. I tillegg har vi en kategori for de skravlesyke. På "Rundt kjøkkenbordet" kan det snakkes om så mangt. Hver måned kårer vi også "Månedens matidé" hvor vinneren får flotte premier fra våre samarbeidspartnere. Håper vi snakkes i forumet! Ps. Nå har jeg lat ut månedens kåring, hvor du kan vinne en super premie. Har du Månedens matidé?
Musemorbr / Skrevet 11. desember 2013 #2 Skrevet 11. desember 2013 Var innom og tittet der i går. Planen var å registrere meg, men jeg ble beklageligvis for sulten og endte dermed opp på kjøkkenet. Gøy med matforum. Det spørres jo til stadighet om oppskrifter og middagstips her inne.
Anne Victoria Skrevet 12. desember 2013 Forfatter #3 Skrevet 12. desember 2013 Var innom og tittet der i går. Planen var å registrere meg, men jeg ble beklageligvis for sulten og endte dermed opp på kjøkkenet. Gøy med matforum. Det spørres jo til stadighet om oppskrifter og middagstips her inne. Så gøy, Muemorbr! Masse gode oppskrifter på deilig mat og drikke og mye matfilosofiske betraktninger, samt vanlige diskusjoner hvis man vil også, selvsagt
sologsommer Skrevet 13. desember 2013 #4 Skrevet 13. desember 2013 Har reg. Meg. Så helt supert ud! Gleder meg til siden bliver mere kendt! Får snoke lidt på siderne i kveld.
Anne Victoria Skrevet 13. desember 2013 Forfatter #5 Skrevet 13. desember 2013 Har reg. Meg. Så helt supert ud! Gleder meg til siden bliver mere kendt! Får snoke lidt på siderne i kveld. Velkommen til matforumet! Så hyggelig at du har registrert deg!
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2013 #6 Skrevet 18. desember 2013 Hvorfor må man registrere seg? Anonymous poster hash: 2f117...b4b
Mama Christmas Skrevet 18. desember 2013 #7 Skrevet 18. desember 2013 Så spennende! Da har jeg registrert meg jeg også
Light of my life Skrevet 19. desember 2013 #8 Skrevet 19. desember 2013 Jeg er positiv til et matforum, men hvorfor må man registrere seg der når man allerede er registrert som bruker på klikk.no forum?
Musemorbr / Skrevet 19. desember 2013 #9 Skrevet 19. desember 2013 Det er jo et separat forum som drives paralelt med dette. Det har samme eiere, likt oppsett, men er et helt eget forum. Akkurat som kvinneguiden og doktoronline, hvor man også må registrere seg. Ikke så spesielt vel?
Anne Victoria Skrevet 19. desember 2013 Forfatter #10 Skrevet 19. desember 2013 Hei! Det er helt riktig som Musemorbr skriver, at det er et separat forum. Likt oppsett som KG/Doktor Online. Veldig hyggelig og mye mat og drikke, flotte give aways med kjøkkenting og vår månedlige kåring Velkommen til alle som vil være med
Anne Victoria Skrevet 19. desember 2013 Forfatter #11 Skrevet 19. desember 2013 Så spennende! Da har jeg registrert meg jeg også Velkommen Vi sees i matforumet!
Light of my life Skrevet 19. desember 2013 #12 Skrevet 19. desember 2013 Jeg er ikke med i noe annet forum, så er vel ikke så forum savvy. Syntes det bare var merkelig siden begge/alle drives av samme, og sikkert opererer på samme plattform. Må vel være enklere å bare ha en bruker tenkte jeg
Miquel Skrevet 28. desember 2013 #13 Skrevet 28. desember 2013 Mat og drikke diskutere verden, og vinneren vil få premier er tiltrukket min oppmerksomhet! Virkelig ønsker å holde fast, og jeg var sulten!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå