LeTwinsA Skrevet 11. desember 2013 #1 Skrevet 11. desember 2013 Lønningsdag, feriedag, fyr i peisen, kaffe, levende lys også får jeg faen meg ikke engangskode til nettbanken når jeg skal logge inn.... gaaaaad....
LeTwinsA Skrevet 11. desember 2013 Forfatter #3 Skrevet 11. desember 2013 Åååhhh samme bank? smn? Har fremdeles ikke fått :/
LilleBjella Skrevet 11. desember 2013 #4 Skrevet 11. desember 2013 oioioi, du skulle virkelig ha et magisk øyeblikk foran pc'en forstår jeg BankID på mobil! Skaffet meg det i går. Supergenialt!
Barbarella og froskebarna Skrevet 11. desember 2013 #5 Skrevet 11. desember 2013 Mobilbank er genialt, så slipper du å bruke pcen i det hele tatt. Veldig praktisk når jeg står i butikken og prøver å betale med felleskortet, og oppdager at mannen har vært meg i forkjøpet og tømt kontoen
LillaGorilla♥♥ Skrevet 11. desember 2013 #6 Skrevet 11. desember 2013 Har SR- bank og engangskode på mobil. Nada skjer, får ikke sms med kode.. Gaaaah!
LeTwinsA Skrevet 11. desember 2013 Forfatter #7 Skrevet 11. desember 2013 venter fremdeles på sms ........ Sa jeg at månedens høydepunkt for meg er å gjøre finansene når lønna kommer inn? Og ekstra magisk er det når julelønna og feriepengene kommer...... BankID på mobilen up yours!
LeTwinsA Skrevet 11. desember 2013 Forfatter #8 Skrevet 11. desember 2013 Har SR- bank og engangskode på mobil. Nada skjer, får ikke sms med kode.. Gaaaah! Mistenker at SR bank og SMN er samme dritten. Bare SparebankRogaland og SparebankMidtNorge. Nada her og.
Aliniane Skrevet 11. desember 2013 #10 Skrevet 11. desember 2013 Mange banker med problemer i dag da kanskje. Jeg var i banken her med min gamle bestemor, og da hadde de ikke penger før om 1 time pga noe datagreier. Bestemor hadde litt vanskelig for å forstå at ikke banken hadde penger...
LeTwinsA Skrevet 11. desember 2013 Forfatter #11 Skrevet 11. desember 2013 Mange banker med problemer i dag da kanskje. Jeg var i banken her med min gamle bestemor, og da hadde de ikke penger før om 1 time pga noe datagreier. Bestemor hadde litt vanskelig for å forstå at ikke banken hadde penger... Stakkars bestemor!
frk Nilsen Skrevet 11. desember 2013 #12 Skrevet 11. desember 2013 Har dnb og julelønna kom inn og er jevt fordelt på ulike kontoer Har fri på fredag, da skal jeg svi av resten på meg sjøl (frisør og kjoleshopping) og på noen julegaver. Håper det har løst seg for dere som har Sparebank 1 (midt og rogaland)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå