Gå til innhold

Noen var klar for julebord


Anbefalte innlegg

Skrevet

- og det er ikke a'mor!

 

Fireåringen skal nemlig ha "julebord" i barnehagen i dag, da skal alle avdelingene spise sammen på storkjøkkenet, og de skal kose seg med flere retter, julekaker og det hele. Og vi fikk streng beskjed om at de måtte pynte seg idag.

 

Så snuppis traska avgårde med Julekongen-kjole på, Lego Friends-klokka på håndleddet (komplett med forklaring til faren om hvor den lille og den store viseren skulle stå når barnehagen åpna) og armen full av glitter"tatoveringer".  

 

Fire år er ingen dum alder nå i jula altså! ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke bare i romjul'n man skulle vøri fire, nei! :)

Skrevet

Så koselig med julebord i barnehagen! Høres ut som ei jente som vet hva hun vil :))

Skrevet

Julebord i barnehagen er kjempestas!

Her er det julebord i barnehagen fredag 20. desember, altså helt siste dag.

 

Husker i fjor jeg hadde dresset opp småmennene til fest og måtte vaske alt før de skulle ha på seg det samme på julaften igjen. I år vurderer jeg sterkt å ta på han som fortsatt går i barnehagen noe annet pent.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...