Anonym bruker Skrevet 11. desember 2013 #1 Skrevet 11. desember 2013 Hvor ofte trener dere? Og når på dagen trener dere? Og hvor er babyen mens du trener? Anonymous poster hash: 92d62...6c8
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2013 #2 Skrevet 11. desember 2013 Trener stort sett hver dag. Formiddag 3 dager i uka, og ettermiddag/kveld 3/4 dager i uka. Babyen er med på noen økter (sover i vogna), ellers er hun hjemme sammen med far Anonymous poster hash: d2a86...de8 Anonymous poster hash: d2a86...de8
Fomle84 Skrevet 11. desember 2013 #3 Skrevet 11. desember 2013 I begynnelsen (fra ca 3 mnd) ble det vel en gang i uken. Gikk masse turer utenom som jeg også hadde gjort tidligere. Slet med bekkenløsning så er avhengig av å bygge meg opp igjen etter fødsel. Prøvde å ha han i barnepassen men han var såpass urolig at det ikke gikk. Etterhvert har jeg gått ca to ganger i uken, mens baby hadde lagt seg for kvelden. Nå er han straks 8 mnd og er ofte i barnepassen på lørdagene med storesøstrene, mens jeg og far trener.
MrsMilla Skrevet 11. desember 2013 #4 Skrevet 11. desember 2013 Jeg og minsten gikk tur mens han sov, da stoppet jeg vogna hver 100 m og gjorde ulike øvelser, som knebøy, hopp, pushups etc. Løp også med vogn opp bakker. Eller var det løpeturer på kveldstid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå