Gå til innhold

Jeg tilstår alt


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var jeg som var Jomfruer/ Fru Åsta, men jeg var ikke nøffemor. Jeg har oppført meg veldig dumt her inne og jeg forstår godt at dere ble irriterte og sinte fordi jeg lagde så mye trolletråder.

 

Etter at jeg ble utestengt, har jeg tenkt mye over hvordan jeg oppførte meg. Jeg beklager til alle som jeg sendte trakkaserdende PM til. Nå skal jeg kun lage skikkelige tråder her inne, og jeg skal ikke poste tråder her inne hver dag. Jeg skal svare realistisk og ordning på spørsmål.

 

Håper at dere forstår meg. Heretter skal jeg oppføre meg orndtlig og vise hensyn til andre brukere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra :) Velkommen igjen!



Anonymous poster hash: 49bf9...5b0
Skrevet

I så fall er du velkommen på forumet! :)



Anonymous poster hash: 1de2c...fba
Skrevet

Takk:). Jeg har sluttet med alt dette spamm-tullet nå. Nå har jeg det mye bedre med meg selv og.

Skrevet

Var det deg med Jarle-trådene også?

Uansett så velkommen "hjem" :)

Skrevet

Haha.. Så tragiskt!!



Anonymous poster hash: 70419...de7
Skrevet

Var det deg med Jarle-trådene også?

Uansett så velkommen "hjem" :)

Nei jeg skrev ikke noe Jarle-tråder. Men jeg skrev mange tulle-innelgg. Og det angrer jeg på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...