Blomsterfiffi Skrevet 10. desember 2013 #1 Skrevet 10. desember 2013 Det var jeg som var Jomfruer/ Fru Åsta, men jeg var ikke nøffemor. Jeg har oppført meg veldig dumt her inne og jeg forstår godt at dere ble irriterte og sinte fordi jeg lagde så mye trolletråder. Etter at jeg ble utestengt, har jeg tenkt mye over hvordan jeg oppførte meg. Jeg beklager til alle som jeg sendte trakkaserdende PM til. Nå skal jeg kun lage skikkelige tråder her inne, og jeg skal ikke poste tråder her inne hver dag. Jeg skal svare realistisk og ordning på spørsmål. Håper at dere forstår meg. Heretter skal jeg oppføre meg orndtlig og vise hensyn til andre brukere.
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2013 #2 Skrevet 10. desember 2013 Så bra Velkommen igjen! Anonymous poster hash: 49bf9...5b0
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2013 #3 Skrevet 10. desember 2013 I så fall er du velkommen på forumet! Anonymous poster hash: 1de2c...fba
Blomsterfiffi Skrevet 10. desember 2013 Forfatter #4 Skrevet 10. desember 2013 Takk:). Jeg har sluttet med alt dette spamm-tullet nå. Nå har jeg det mye bedre med meg selv og.
Gjest Skrevet 10. desember 2013 #5 Skrevet 10. desember 2013 Fikk aldri med meg drtte jeg, men Velkommen tilbake:)
Niccolina Skrevet 10. desember 2013 #6 Skrevet 10. desember 2013 Var det deg med Jarle-trådene også? Uansett så velkommen "hjem"
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2013 #7 Skrevet 10. desember 2013 Haha.. Så tragiskt!! Anonymous poster hash: 70419...de7
Blomsterfiffi Skrevet 10. desember 2013 Forfatter #8 Skrevet 10. desember 2013 Var det deg med Jarle-trådene også? Uansett så velkommen "hjem" Nei jeg skrev ikke noe Jarle-tråder. Men jeg skrev mange tulle-innelgg. Og det angrer jeg på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå