Anonym bruker Skrevet 10. desember 2013 #1 Skrevet 10. desember 2013 Kjøpte vinterdress til barnet der i oktober, og tok den i bruk i november. nå er den revna skikkelig nederst ved glidelåsen. Riften starter i sømmen men strekker seg utover i stoffet. Hvordan er det med garanti på det? er det noen sjanse for at jeg kan få ny dress? Har ikke kvittering fordi jeg alltid kaster de. Surt å måtte ut med penger til ny dress allerede, når den kun er brukt en knapp måned Anonymous poster hash: 13291...0b9
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2013 #2 Skrevet 10. desember 2013 Ta kontakt med butikken der du kjøpte den. Alltid lurt å ta vare på kvitteringen på dyre ting. men er du heldig er de velvillige og gir deg ny dress. Anonymous poster hash: 1409b...ea3
Balumpalump Skrevet 10. desember 2013 #3 Skrevet 10. desember 2013 Betalte du med kort? I så fall kan du ta med bankutskrift. Alle slike ting i Norge er dekket av forbrukerkjøpsloven, som gir 2 elller 5 år reklamasjonsrett (med visse unntak og betingelser) .tror jeg...
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2013 #4 Skrevet 10. desember 2013 Så da kan jeg bare skrive ut bankutskriften og ta med den? For fant den på utskriften i nettbanken. Hvis det hadde vært en gave så hadde jeg jo ikke hatt verken kvittering eller bankutskrift, så får håpe det det løser seg. Anonymous poster hash: 13291...0b9
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2013 #5 Skrevet 10. desember 2013 Jeg opplevde at glidelåsen ble ødelagt i dressen vi hadde fra Lindex i fjor. jeg hadde kvittering, men trengte det ikke sa de, fordi det gikk på garanti og de så at det var årets modell. Anonymous poster hash: f300c...b71
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå