Anonym bruker Skrevet 10. desember 2013 #1 Skrevet 10. desember 2013 http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/Na-er-det-flere-katolikker-enn-muslimer-i-Norge-7033287.html Kanksje ikke grunn til å være så bekymret? Anonymous poster hash: 2729c...ce1
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2013 #2 Skrevet 10. desember 2013 Nei, nå må vi passe på så disse katolikkene ikke kommer å overtar landet vårt!!!!!!! Anonymous poster hash: 554b1...27d
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2013 #3 Skrevet 10. desember 2013 Så flott Katolikker maser ikke om egne domstoler, egne slaktermetoder og omskjæring på statens regning, så de er hjertelig velkommen. Anonymous poster hash: 2266e...740
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2013 #4 Skrevet 10. desember 2013 Og ja, vi kommer til å overta, og før du vet ordet av det blir det forbudt med p-pill og skilsmisse, og alle blir tvunget til å skrifte minst én gang i måned. Neste skritt før herredømme blir innføring av statlig Inkvisisjon. :-D Anonymous poster hash: b4fc0...f44
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2013 #5 Skrevet 10. desember 2013 Og ja, vi kommer til å overta, og før du vet ordet av det blir det forbudt med p-pill og skilsmisse, og alle blir tvunget til å skrifte minst én gang i måned. Neste skritt før herredømme blir innføring av statlig Inkvisisjon. :-D Anonymous poster hash: b4fc0...f44 Nja... Dere ble litt mindre skumle når jeg fant ut at muslimer har drept flere mennesker på ti år enn den Spanske inkvisisjonen klarte på 350 år Anonymous poster hash: 2266e...740
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2013 #6 Skrevet 11. desember 2013 Og ja, vi kommer til å overta, og før du vet ordet av det blir det forbudt med p-pill og skilsmisse, og alle blir tvunget til å skrifte minst én gang i måned. Neste skritt før herredømme blir innføring av statlig Inkvisisjon.:-DAnonymous poster hash: b4fc0...f44 Nja... Dere ble litt mindre skumle når jeg fant ut at muslimer har drept flere mennesker på ti år enn den Spanske inkvisisjonen klarte på 350 år Anonymous poster hash: 2266e...740 Legg til korstogene, religionskrigene, indianere på hele det amerikanske kontinentet (nord og sør) drept av vestlige sykdommer som følge av kontakt med forkynnende prester. Samt alle terroristangrep begått av katolikkere (IRA, ETA m.fl.) og for den saks skyld alle drap begått av katolikkere, så kommer du nok opp i et anstendig nivå. Anonymous poster hash: b4fc0...f44
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2013 #7 Skrevet 11. desember 2013 Og ja, vi kommer til å overta, og før du vet ordet av det blir det forbudt med p-pill og skilsmisse, og alle blir tvunget til å skrifte minst én gang i måned. Neste skritt før herredømme blir innføring av statlig Inkvisisjon.:-DAnonymous poster hash: b4fc0...f44 Nja... Dere ble litt mindre skumle når jeg fant ut at muslimer har drept flere mennesker på ti år enn den Spanske inkvisisjonen klarte på 350 år Anonymous poster hash: 2266e...740 Legg til korstogene, religionskrigene, indianere på hele det amerikanske kontinentet (nord og sør) drept av vestlige sykdommer som følge av kontakt med forkynnende prester. Samt alle terroristangrep begått av katolikkere (IRA, ETA m.fl.) og for den saks skyld alle drap begått av katolikkere, så kommer du nok opp i et anstendig nivå. Anonymous poster hash: b4fc0...f44 Også må vi ikke glemme at det er andre tider nå. Under den spanske inkvisisjonen var det ikke mulig å ta livet av mange tusen mennesker på en ang ved å kjøre et fly inn i en bygning... Tror kanskje tallene hadde sett litt annerledes ut hvis forutsetningene hadde vært like. Anonymous poster hash: 554b1...27d
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2013 #8 Skrevet 11. desember 2013 Og ja, vi kommer til å overta, og før du vet ordet av det blir det forbudt med p-pill og skilsmisse, og alle blir tvunget til å skrifte minst én gang i måned. Neste skritt før herredømme blir innføring av statlig Inkvisisjon.:-DAnonymous poster hash: b4fc0...f44 Nja... Dere ble litt mindre skumle når jeg fant ut at muslimer har drept flere mennesker på ti år enn den Spanske inkvisisjonen klarte på 350 år Anonymous poster hash: 2266e...740 Legg til korstogene, religionskrigene, indianere på hele det amerikanske kontinentet (nord og sør) drept av vestlige sykdommer som følge av kontakt med forkynnende prester. Samt alle terroristangrep begått av katolikkere (IRA, ETA m.fl.) og for den saks skyld alle drap begått av katolikkere, så kommer du nok opp i et anstendig nivå. Anonymous poster hash: b4fc0...f44 Noen har faktisk gjort tallene allerede, og muslimer har desidert drept flest mennesker. Anonymous poster hash: 2266e...740
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2013 #9 Skrevet 11. desember 2013 Og ja, vi kommer til å overta, og før du vet ordet av det blir det forbudt med p-pill og skilsmisse, og alle blir tvunget til å skrifte minst én gang i måned. Neste skritt før herredømme blir innføring av statlig Inkvisisjon.:-DAnonymous poster hash: b4fc0...f44 Nja... Dere ble litt mindre skumle når jeg fant ut at muslimer har drept flere mennesker på ti år enn den Spanske inkvisisjonen klarte på 350 år Anonymous poster hash: 2266e...740 Legg til korstogene, religionskrigene, indianere på hele det amerikanske kontinentet (nord og sør) drept av vestlige sykdommer som følge av kontakt med forkynnende prester. Samt alle terroristangrep begått av katolikkere (IRA, ETA m.fl.) og for den saks skyld alle drap begått av katolikkere, så kommer du nok opp i et anstendig nivå. Anonymous poster hash: b4fc0...f44 Noen har faktisk gjort tallene allerede, og muslimer har desidert drept flest mennesker. Anonymous poster hash: 2266e...740 Kilder? Altså ekte kilder med tall og det hele. Ikke for å være frekk, men jeg er en skeptiker av natur. Går nok i genene, for 4-åringen tror heller ikke på noe uten bevis. Anonymous poster hash: b4fc0...f44
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2013 #10 Skrevet 11. desember 2013 Religion er latterlig uansett. Samme hvem som tror på hva, og hva slags regler de nå måtte ønske seg. Anonymous poster hash: 001c5...ab0
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2013 #11 Skrevet 11. desember 2013 Synes det er så trist at man skal gre alle under samme kam hele tiden, og si "kristne gjorde ditt, muslimer gjorde datt". Vi lever da for faen meg i 2013 (2014) snart. På tide at man begynner å se hverandre som individer snart, altså. Jeg er ikke religiøs, men kommer fra en kristen familie. Mannen min er muslim, og har mange venner fra ulike steder i verden med forskjellige kulturer, religion og livsstiler. Religion har ingenting å si for meg. Det viktigste er jo personlighet, sant? Anonymous poster hash: 413c4...1c4
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2013 #12 Skrevet 11. desember 2013 Så flott!!! Katolikker kan oppføre seg i motsetning til muslimer . Stort sett , henviser til hvem som fyller opp fengselene våre..... Anonymous poster hash: d110f...ef2
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2013 #13 Skrevet 11. desember 2013 Og ja, vi kommer til å overta, og før du vet ordet av det blir det forbudt med p-pill og skilsmisse, og alle blir tvunget til å skrifte minst én gang i måned. Neste skritt før herredømme blir innføring av statlig Inkvisisjon.:-DAnonymous poster hash: b4fc0...f44 Nja... Dere ble litt mindre skumle når jeg fant ut at muslimer har drept flere mennesker på ti år enn den Spanske inkvisisjonen klarte på 350 år Anonymous poster hash: 2266e...740 Legg til korstogene, religionskrigene, indianere på hele det amerikanske kontinentet (nord og sør) drept av vestlige sykdommer som følge av kontakt med forkynnende prester. Samt alle terroristangrep begått av katolikkere (IRA, ETA m.fl.) og for den saks skyld alle drap begått av katolikkere, så kommer du nok opp i et anstendig nivå. Anonymous poster hash: b4fc0...f44 Noen har faktisk gjort tallene allerede, og muslimer har desidert drept flest mennesker. Anonymous poster hash: 2266e...740 Kilder? Altså ekte kilder med tall og det hele. Ikke for å være frekk, men jeg er en skeptiker av natur. Går nok i genene, for 4-åringen tror heller ikke på noe uten bevis. Anonymous poster hash: b4fc0...f44 Jeg er nysgjerrig på hvorfor du heller vil snakke dårlig om kristne og katolikker? Hvorfor er muslimer hellige? Merkelig at du automatisk tror på at kristne dreper fler, om du er så "skeptisk" som du sier... Blir litt som når man klandrer den hvite mann for slaveri, når arabere og da spesielt muslimer var mye verre. http://www.thereligionofpeace.com/ http://www.cbn.com/spirituallife/onlinediscipleship/understandingislam/IslamHistory0212.aspx Anonymous poster hash: 2266e...740
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå