Anonym bruker Skrevet 10. desember 2013 #1 Skrevet 10. desember 2013 Jeg skal lage i stand julemiddag i heimen for første gang Blir ribbe, medisterkaker og julepølse med tilbehør. Kan dere mer erfarne damer gi meg deres handleliste for julaften? Inkludert drikkevarer? Jeg tenker på alt som dere mener er riktig å ha framme på julaften, alt fra appelsiner med nellik i til marsipan, tilbehør til julemiddagen og så videre Anonymous poster hash: 4a352...d00
Gjest Skrevet 10. desember 2013 #2 Skrevet 10. desember 2013 (endret) Her blir det : Sosisser Skinkestek Karbonader Ribbe med sprøstekt svor ( prøver iallefall) Poteter Min hemmelige julesaus Svisker Grønnsaker Riskrem Kirsebærsaus Karamelpudding Og andre kaker på kvelden Drikke: Julebrus - Juleøl - et glass hvitt - Ouzo ( liker ikke akevitt) Altså er kalorisjokk de luxe! Endret 10. desember 2013 av Gjest
LeTwinsA Skrevet 10. desember 2013 #3 Skrevet 10. desember 2013 Hey ... det går da ikke ant å ha hemmelig julesaus?!
Gjest Skrevet 10. desember 2013 #4 Skrevet 10. desember 2013 Hey ... det går da ikke ant å ha hemmelig julesaus?! Hihi knis
LeTwinsA Skrevet 10. desember 2013 #5 Skrevet 10. desember 2013 Hey ... det går da ikke ant å ha hemmelig julesaus?! Hihi knis Synes jeg var blodig urettferdig og er nesten sikker på at den er mye bedre enn min. Som er ribbesjy ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå