Anonym bruker Skrevet 10. desember 2013 #1 Skrevet 10. desember 2013 Fikk mens for noen dager siden, men ikke blødning som vanlig.. Kun koagler, ligner brune kjøttstykker, kanskje det er kommet til sammen 1 t- skje med blod tilsammen utenom - Er dette noe å bekymre seg over? Har aldri hatt det sånn tidligere, hverken før eller etter at jeg fikk barn. Anonymous poster hash: bd081...b60
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2013 #2 Skrevet 10. desember 2013 har lest her inne at klumper i større mengder er ganske normalt, har det jo selv, bare at det ikke er mest av de i fht blodmengde. Men jeg synes det høres rart ut med så lite blod i fht koagulert. du kan jo ta en tlf til de på legekontoret og bare spørre om det er normalt, eller om du evnt skal se etter andre tegn til at det ikke er det. Anonymous poster hash: 9a682...b89
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2013 #3 Skrevet 10. desember 2013 Takk for svar Har som sagt ingen erfaring med akkurat dette, så tror nok jeg skal ringe legen i morgen. Anonymous poster hash: bd081...b60
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå