Ladybird2014 Skrevet 10. desember 2013 #1 Skrevet 10. desember 2013 Grunn til bekymring? Har vært mye romstering tidligere, men i dag er det så rolig. Kjenner litt innimellom, som om han eller hun strekker på seg/det blir trangere i magen. Har kjent hikking ta ganger i dag. Ellers rolig. Har drukket kald saft, spist søtt osv... Noen?
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2013 #3 Skrevet 10. desember 2013 Hei:) Jeg er også 38 uker, og hadde en slik dag før helgen. Kjente jo liv, men så mye mindre enn jeg vanligvis gjør.. Jeg endte til slutt med å ringe føden da det hadde vart hele dagen, og de ba meg komme inn for en sjekk. Tok ctg og u.l og alt så fint ut:) Kan ikke fortelle deg hva du skal gjøre, det må du kjenne etter selv.. Men de på føden var hvertfall veldig hyggelige og hjelpsomme da jeg ringte. De sa jeg bare måtte ringe igjen om det samme skjedde en annen dag. Følg magefølelsen din du, en mamma vet best og kjenner sitt barn best:) Anonymous poster hash: 1d29d...3d0
Barbarella og froskebarna Skrevet 10. desember 2013 #4 Skrevet 10. desember 2013 Ring føden, så kan de avgjøre om du skal komme for en sjekk eller ikke. Bedre med en gang for mye enn en for lite... Mest sannsynlig er alt bra, mindre plass på slutten. Men de har lav terskel for å ta inn gravide, er mitt inntrykk.
Ladybird2014 Skrevet 10. desember 2013 Forfatter #5 Skrevet 10. desember 2013 Hi her. Jwg ringte føden, og de ville ha meg inn på en sjekk. Lå med regisrrering, og etterpå kom lege og tok ultralyd. Alt så bra ut med babyen:) Ble mye romstering og sånn når jeg fikk på registreringen. Følte meg litt hysterisk, samtidig ikke.. Glad vi dro. Nå kan vislappe av:)
Barbarella og froskebarna Skrevet 10. desember 2013 #6 Skrevet 10. desember 2013 Så bra! Godt at du fikk sjekket. Det er visst ikke så uvanlig at det blir mye liv så snart man kommer inn til en sjekk men det betyr jo ikke at man er hysterisk! Synes det er ansvarlig av deg å få sjekket, og det synes de nok der også. Lykke til videre!
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2013 #7 Skrevet 10. desember 2013 Så godt å høre! Ikke hysterisk forresten, men ansvarlig Anonymous poster hash: a8272...b27
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2013 #8 Skrevet 10. desember 2013 Så godt å høre! Ikke hysterisk forresten, men ansvarlig Anonymous poster hash: a8272...b27 *Ansvarsfull. Anonymous poster hash: a8272...b27
Ladybird2014 Skrevet 10. desember 2013 Forfatter #9 Skrevet 10. desember 2013 Tusen takk for støtte! Hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå