Gå til innhold

Treningsklær, hvor kjøper dere det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal en ha noe pent er det jo ganske dyrt syns jeg, samtidig så er det jo greit å føle seg litt vel når man trener.

Hvor kjøper dere treningstøy?

Anonymous poster hash: 8bc23...bc1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker det norske merket Mitchi.

Er de treningsklærne jeg har vært mest fornøyd med, og kvaliteten på det jeg har kjøpt har vært veldig god. Har fremdeles ikke slitt ut noe jeg kjøpte for leeeeenge siden.

Anonymous poster hash: 1f20c...c5e
Skrevet

Har en del fra H&M synes det er helt ok.

Ellers handler jeg en del på XXL. Ingen er billigere en dem. Kjøper vintertreningstøy på våren og sommertøy på høsten. DA er det salg og mange kupp. :-)

Anonymous poster hash: a0a05...719

Skrevet

Det ER forskjell på billig og dyrt treningstøy.. Nike har mye bra, og det trenger ikke å være så dyrt om du benytter deg av tilbud hos sportsbutikkene. Vil hvertfall anbefale å kjøpe tights fra Nike e.l, de er MYE bedre enn de fra h&m, og holder også mye lenger:)

Anonymous poster hash: d03b8...5e2
Skrevet

Ja da var det avklart.

Ikke noe slår Nike.

Go Nike. LOL.... 😂😂😂

Anonymous poster hash: a0a05...719

Skrevet

Jeg handler på xxl. Blir uansett billigst der. Favoritten min er Nike, både i sko og klær.

Skrevet

Jeg elsker 2xu og handler på xlife.no.

Det er dyrt, men det er fantastisk!

Skrevet

Jeg liker det norske merket Mitchi.

Er de treningsklærne jeg har vært mest fornøyd med, og kvaliteten på det jeg har kjøpt har vært veldig god. Har fremdeles ikke slitt ut noe jeg kjøpte for leeeeenge siden.

Anonymous poster hash: 1f20c...c5e

Der var det mye pent ja:-) Vet du hvilke tights som er best av de de har? Har du prøvd testvinneren? Den så jo behagelig ut men alltid litt skummelt å kjøpe noe på nett når man ikke får prøvd det...

Anonymous poster hash: 8bc23...bc1

Skrevet (endret)

XXL - Asics sko og en god del klær fra Nike. Bla treningsBH fra Nike, de sitter kjempebra (hengejurene mine trenger noe som er stamt og holder dem på plass) de holder lenge uten å bli slarkete, de koster ikke mer enn 150,- på XXL.

HM siden bher er rævva om du har litt tyngde på puppene. 

Har noe klær fra Adidas og. 

Endret av frk Nilsen
Skrevet

Asics sko og treningstøy fra Frank Shorter, Kari Traa og Stormberg :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...