Anonym bruker Skrevet 10. desember 2013 #1 Skrevet 10. desember 2013 Jeg har et eldre besafete, det er uten den nakkestøtten man også regulerer beltet med. Denne har en slapp pute med borelås til nakkestøtte. Den er både forover og bakovervendt. Noen som har det sete? kan man ta av den stanga som står ut av der man strammer bilbeltet? Ser på de nye kan man lett ta den av. Min sitter i såfall veldig hardt Anonymous poster hash: 96b94...05c
Edelweis Skrevet 10. desember 2013 #2 Skrevet 10. desember 2013 Ja den kan du ta av om du skal snu setet. :-) vi har et sånnt i arbeidsbilen til mannen.
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2013 #3 Skrevet 10. desember 2013 Ja den kan du ta av om du skal snu setet. :-) vi har et sånnt i arbeidsbilen til mannen. Okey. Tusen takk for svar. Da får jeg ta hammeren eller noe og bruke litt makt. Blir bedre plass til beina uten den. Anonymous poster hash: 96b94...05c
Edelweis Skrevet 10. desember 2013 #4 Skrevet 10. desember 2013 Ja, kanskje den har slått seg litt å blitt lit skjeiv så den sitter fast bare :-)
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2013 #5 Skrevet 15. desember 2013 Nå har både jeg og svigefar brukt litt makt og skrujern men den kommer ikke av. Anonymous poster hash: 96b94...05c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå