Anonym bruker Skrevet 10. desember 2013 #1 Skrevet 10. desember 2013 Føler at andre har så rene gulv. Jeg flekkvasker i det daglige og vasker gulvene 1x pr uke. Støvsuger eller tørrmopper 2 x pr uke. Tiden går veldig fort med 2 små barn så jeg forstår ikke hvordan andre folk klarer å ha d rent å strøkent til enhver tid. Eller kanskje de bare vasker ekstra når de får besøk? Jaja, er sånn noenlunde rent og ryddig her i huset for tiden. Bruker mye tid på klesvask for tiden med en baby på 3 mnd som gulper masse og en 2 åring som må skiftes på 2 ganger daglig. Takler ikke skitne klær! Anonymous poster hash: c16ed...62a
Gjest Julia1984 Skrevet 10. desember 2013 #2 Skrevet 10. desember 2013 2-3 ganger pr uke. Vaskedamen tar grundig hver onsdag, jeg vasker lett over 1-2 ganger utenom. Ikke så møkkete, har bare støv på hjernen!!
Jallow B Skrevet 10. desember 2013 #3 Skrevet 10. desember 2013 Støvsuger daglig, vasker en gang i uka.
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2013 #4 Skrevet 10. desember 2013 støvsuger 1 gang pr. uke. vasker gulv annenhver uke. Anonymous poster hash: 9b59b...399
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 10. desember 2013 #5 Skrevet 10. desember 2013 Støvsuger nesten hver dag, flekkvasker ca hver dag og vasker gulvet nede 2 ganger i uka, 1 gang i uka i andre etasjen.
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2013 #6 Skrevet 10. desember 2013 haha,herregud her hører ikke jeg hjemme iallefall! Jeg har tre barn og støvsuger når det trengs(egentlig annenhver dag men det blir vel en gang i uka) tørrmopper nå og da og vasker gulvet?nei det skjer når det virkelig virkelig trengs.sikkert ikke mer en MAX en gang i mnd! vasker kun de værste flekkene om jeg ser de... Anonymous poster hash: e056b...89a
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2013 #7 Skrevet 10. desember 2013 Har hund og katt så vasker gulvene to ganger i uka Anonymous poster hash: a2018...7a2
soleia Skrevet 10. desember 2013 #8 Skrevet 10. desember 2013 Vaskar ein gong i veka. Men plar ha nyvaska, eller iallefall nystøvsugde golv om eg ventar besøk
kjersti83 Skrevet 10. desember 2013 #9 Skrevet 10. desember 2013 Ser ut som jeg er ganske normal da;) litt skitt skal jo unga ha også. HI.
mammantiltrulte Skrevet 10. desember 2013 #10 Skrevet 10. desember 2013 Vaske flere ganger hver uke?? Hvordan rekker dere?? Jobber ikke? Her vasker vaskedamen hver 14. Dag. Jeg flekkvasker ved behov og støvsuger ca 1 gang per uke eller oftere ved behov. Har ikke støv på hjernen med andre ord. Prioriterer heller tid til trening og tid med familien
Fruen i huset Skrevet 10. desember 2013 #11 Skrevet 10. desember 2013 Ca annenhver dag. Vet jeg at det kommer folk vasker jeg hver dag. Har store vinduer som slipper inn mye lys, så kan ikke nyse engang uten at gulvet må vaskes.
Gjest Julia1984 Skrevet 10. desember 2013 #12 Skrevet 10. desember 2013 Vaske flere ganger hver uke?? Hvordan rekker dere?? Jobber ikke? Her vasker vaskedamen hver 14. Dag. Jeg flekkvasker ved behov og støvsuger ca 1 gang per uke eller oftere ved behov. Har ikke støv på hjernen med andre ord. Prioriterer heller tid til trening og tid med familien Tar ikke mange minuttene. Bruker tid på familien? Jeg reiser da ikke bort, vi er sammen selv om jeg feier kjapt over gulvene. Høres jo ut på dg som det tar mange timer og at barna settes bort til andre i mens...
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2013 #13 Skrevet 10. desember 2013 Annenhver uke. Det trengs nok ca hver uke, men vi har virkelig ikke sjangs! Flekkvasker der det trengs, koster daglig, støvsuger 1 gang i uka. Folk med bare ett barn i barnehage uten lekser, fritidsaktiviteter, mer enn fulltidsjobb, syke foreldre som trenger hjelp og bolig som er under helt nødvendig oppussing trenger ikke kritisere! Ok? Anonymous poster hash: 28382...510
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2013 #14 Skrevet 10. desember 2013 Det gjør vaskedamen hver 14. dag. Tar selvfølgelig flekker dersom det trengs, og støvsuger/koster etter behov. Anonymous poster hash: 6ca98...97f
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2013 #15 Skrevet 10. desember 2013 Vaske flere ganger hver uke?? Hvordan rekker dere?? Jobber ikke? Her vasker vaskedamen hver 14. Dag. Jeg flekkvasker ved behov og støvsuger ca 1 gang per uke eller oftere ved behov. Har ikke støv på hjernen med andre ord. Prioriterer heller tid til trening og tid med familien Tar ikke mange minuttene. Bruker tid på familien? Jeg reiser da ikke bort, vi er sammen selv om jeg feier kjapt over gulvene. Høres jo ut på dg som det tar mange timer og at barna settes bort til andre i mens... Ja, du GJØR vel mye SAMMEN med barna dine mens du vasker.... Sitter ungene og ser på TV, da? Jeg er helt enig med mammantiltrulte. Med "tid til familien" regner jeg slike ting som å hjelpe barna med leksene, følge dem til fritidsaktiviteter, kjøre dem til/fra venner, bidra til aktiviterer i barnas idrettslag, hjelpe foreldrene mine med ærend, følge de yngste ut så de får lekt i snøen, bade mini for kvelden, lese for dem ved leggetid, lage skikkelig mat til dem og vaske fjellet av skittentøy hver kveld, osv osv. Ingenting av dette er det mulig å gjøre samtidig som jeg vasker gulv! Anonymous poster hash: 28382...510
Elsker livet Skrevet 10. desember 2013 #16 Skrevet 10. desember 2013 Jeg har ikke noe fast. Vasker ved behov, noen ganger blir det opptiltre ganger i uka på kjøkkenet, mens i kjelleretasjen er det bare badet som blir tatt jevnlig, resten ett par ganger i året. Støvsugeren går ofte. Har en først støvsugd tar en sånn lett gulvvask (ikke flytte på møbler) av hovedetasjen maks 10 min.
Gjest Skrevet 10. desember 2013 #17 Skrevet 10. desember 2013 Støvsuger hver dag og vasker godt en gang i uken Blir det ille skittent i mellomtiden, så farer jeg over med Jif våtmopp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå