Anonym bruker Skrevet 10. desember 2013 #1 Skrevet 10. desember 2013 Har dere mål for treningen? Eller trener dere mest for å trene? Jeg har noen langsiktige mål for min trening (som å klare en mil på under 60 min osv), men er for tiden i en periode med lite søvn (baby som er MYE våken om natta). Føler målet mitt da må være å klare å trene i stedet for fokus på andre ting. Bare leser det er SÅ viktig med mål for treningen, og når gjør det meg mer stressa kjenner jeg. Hva med dere andre? Anonymous poster hash: 68090...393
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2013 #2 Skrevet 10. desember 2013 Har dere mål for treningen? Eller trener dere mest for å trene? Jeg har noen langsiktige mål for min trening (som å klare en mil på under 60 min osv), men er for tiden i en periode med lite søvn (baby som er MYE våken om natta). Føler målet mitt da må være å klare å trene i stedet for fokus på andre ting. Bare leser det er SÅ viktig med mål for treningen, og når gjør det meg mer stressa kjenner jeg. Hva med dere andre? Anonymous poster hash: 68090...393 Trener fordi jeg løper en del løp og vil selvsagt løpe de fort. Nå er jeg i vedlikeholdperiode så nå skal jeg bare holde kroppen i gang over vinteren. Løper bare ute og nå er det bare for å få en god følelse i kroppen under trening. Bra flyt og nyte turen mest mulig. Starter med hardtrening i mars ca. Anonymous poster hash: a3cea...f4f
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2013 #3 Skrevet 10. desember 2013 Kan ikke si jeg noen gang har hatt et spesifikt mål om distanse og tid. Har heller vært veldig opptatt av at jeg skal føle at kroppen er i god form, og den skal se frisk pg trent ut. Om det betyr at jeg springer 10 km på en time eller 45 min, er igrunn litt likegyldig for meg. Anonymous poster hash: 5b35e...571
L-8 Skrevet 10. desember 2013 #4 Skrevet 10. desember 2013 Mål.. Tja.. Holde meg i god form er vel et godt nok mål? Også er det jo en fordel om treningen oppleves som gøy i seg selv, tror en opprettholder aktiviteten lengre om man gjør det fordi man vil fremfor at man føler man må.
prekæs Skrevet 10. desember 2013 #5 Skrevet 10. desember 2013 Helt ærlig. Hovedmålet er å holde meg slank, men er takknemlig for at det også gir meg god helse og gode naturopplevelser:)
Gjest thricane Skrevet 10. desember 2013 #6 Skrevet 10. desember 2013 Ja, det er en drivkraft for meg. Har mange mål, både store mål og delmål. Eks er å ta egen kroppsvekt i knebøy som delmål og 1,5 * egen kroppsvekt som langsiktig mål. Løper fint 5 km på 30 min, neste mål er på 25 munn. Nådde et nytt mål i helgen, 12 * 3 serier med armhevinger. Det får meg til å yte litt mer på trening. Kjøper noe fint når jeg når et mål, eks nå er ullundertøyet fra Kari Traa.
LilleBamBam+EnTil Skrevet 10. desember 2013 #7 Skrevet 10. desember 2013 Generelt mål er like bra.....om en er strukturert nok. Et tydelig mål kan gi en retning dersom motivasjonen svikter. Jeg har trent i flere år, fast med styrke og muskeltoning. Jeg kjører en rekke ulike base-programmer og varierer etter dagsformen. Men jeg har alltid en plan FØR jeg drar på trening. Kanskje det er bedre for deg? Bestem deg for hva du skal trene denne uken feks. Og hva du ønsker å få ut av treningen på sikt. Jeg eksempelvis, vil øke muskelmassen. Hva vil du?
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2013 #8 Skrevet 10. desember 2013 Ja, jeg har mål.. Pallplassering i mindre konkurranser, bedre pers. Også er det NM på hjemmebane til sommeren.. Har ikke mål om pallen, men topp 10 hadde vært gøy :-) I tillegg har jeg gått ned 60kg de siste årene, så jeg strammer opp enda.. Og jeg vil være sterk og sunn når jeg blir gravid, MIN mening er at det vil gjøre hele prosessen lettere for kroppen. Pga vektnedgangen osv har jeg store problemer med å legge på meg (huet som krangler der altså) så jeg trenger å være skikkelig fit når jeg blir gravid for å klare endringene i kroppen min... :-) Anonymous poster hash: eefad...603
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2013 #9 Skrevet 10. desember 2013 Holde vekt og ha energi er mitt mål, da jeg føler jeg får overskudd av å trene. Trener 2-3 ganger i uka. Anonymous poster hash: 43a99...bfe
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2013 #10 Skrevet 10. desember 2013 Ja, er idrettsutøver, så jeg har spesifikke mål jeg jobber mot hele tiden Anonymous poster hash: 25d81...aef Anonymous poster hash: 25d81...aef
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2013 #11 Skrevet 10. desember 2013 Trener for å få strammet opp kroppen etter, gå ned i vekt og for å få mer overskudd. Ble mor for andre gang for 3 mnd siden så trenger ekstra energi:) men jeg blir veldig motivert av bedre resultater ved løping på tredemølle samt at jeg blir sterkere ved stryketrening. Anonymous poster hash: f83b5...eb6
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2013 #12 Skrevet 10. desember 2013 Jeg har et mål om fortsatt å kunne løpe og gå på ski når jeg er 75. Anonymous poster hash: 806ec...aaf
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2013 #13 Skrevet 10. desember 2013 Trener vekter for å ha en god ski sesong (alpint) og forberede eventuell come-back inne kampsport. Ble ikke veldig vellykket når jeg prøvd ved permisjonsslutt, denne gangen skal jeg være i god form FØR jeg drister meg på en klubb. Anonymous poster hash: 10fd4...d6e
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2013 #14 Skrevet 10. desember 2013 Jeg har egentlig ingen andre mål enn å bli sprekere og gå litt ned i vekt. jeg tenker sommer-kropp 2012, og BLI der. Målet mitt er å opprettholde treningsfrekvensen og intensitetet - selv om alle kan få sånne down-perioder hvor det blir litt mindre. Hadde tidligere som mål å kunne løpe opp på et bestemt fjell i ett uten å stoppe, men det har jeg gitt opp. Det er ikke nødvendig for å være i bra form. Anonymous poster hash: 43709...2a2
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2013 #15 Skrevet 10. desember 2013 Jeg har egentlig ingen andre mål enn å bli sprekere og gå litt ned i vekt. jeg tenker sommer-kropp 2012, og BLI der. Målet mitt er å opprettholde treningsfrekvensen og intensitetet - selv om alle kan få sånne down-perioder hvor det blir litt mindre. Hadde tidligere som mål å kunne løpe opp på et bestemt fjell i ett uten å stoppe, men det har jeg gitt opp. Det er ikke nødvendig for å være i bra form. Anonymous poster hash: 43709...2a2 sommerkropp 2014, mener jeg (selv om den var ok i 2012 også. det e rbare å justere seg litt ned igjen til gammelt nivå, tenker jeg). Anonymous poster hash: 43709...2a2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå