Gå til innhold

Er skeptisk..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

 

Lurer på om jeg er paranoid eller har grunn til å mistenke at noe er galt

 

Mannen min er veldig flink til å ta kontakt med meg per tlf og følge med på det som skjer. Jeg reiser mye pga jobb osv. Denne gangen har han knapt tatt kontakt enda han vet jeg ble operert denne gangen.

Han er totalt fjern og bruker lang tid på å svare. Noen ganger svarer han ikke i det hele tatt.

 

Jeg vet han er tilgjengelig fordi han har jobb bare 2 dager annenhver uke. Og nå har han lagt til en del jenter på facebook hvor han forøvrig også har vært aktiv, men ignorert min wallpost. Den ene av jentene trykker "like" på alt han legger ut. Til og med det jeg la ut.

 

Nå har det gått tre timer uten at han har svart og jeg vet han er våken og skulle vært tilgjengelig på tlf ettersom han er på våken nattevakt. Jeg har naturligvis en del smerter fortsatt og er redusert, men det ser ikke ut til å bry han nevneverdig.

 

Han sier han gleder seg til jeg kommer hjem, men har vanskelig for å tro det.

 

Er jeg helt paranoid?

 

Anonymous poster hash: a45ae...b15

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, syns ikke du er paranoid, for her er det noe som skurrer!

 

Men ta en prat med han når du kommer hjem du..

 

Anonymous poster hash: 4099a...adf

Skrevet

Jeg hadde nok også begynt å lure hvis atferdsmønsteret til mannen min endret seg helt sånn plutselig. Synes derfor ikke du er paranoid. Når det er sagt så er det ikke sikkert at det er så ille som du tror :)

Skrevet

Takk for svar. Gruer meg til å komme hjem for å ta den praten. Klarer ikke sove heller fordi han ikke svarer. Jeg vet han bruker tlf hele tiden.

 

Anonymous poster hash: a45ae...b15

Skrevet

Jeg hadde også blitt skeptisk, og ikke bare litt heller..

 

Anonymous poster hash: bac39...e33

Skrevet

Det er godt å vite at jeg ikke er helt gal.

 

Anonymous poster hash: a45ae...b15

Skrevet

Uff. ingen god følelse. Er forholdet deres bra ellers?

 



Anonymous poster hash: e2941...ef8
Skrevet

Ja, det er helt fantastisk. Han er så snill og god med meg.

Er veldig ulikt han å være slik han har vært de siste par ukene nå.

 

Vi har masse til felles og et veldig bra ekteskap.

 

Anonymous poster hash: a45ae...b15

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...