Anonym bruker Skrevet 9. desember 2013 #1 Skrevet 9. desember 2013 Jeg har inntrykket av at nettbrett en noe absolutt alle har minst ett av for tiden. Til og med svogeren min og kona hadde ett hver, de har fryktelig dårlig råd, så dårlig råd at de måtte selge det ene Vi har ikke ett eneste ett vi. Vi voksne har begge smarttelefoner, jeg har overtatt min far sin da han finn ny jobbtelefon og min mann har en relativt billig en. Vi har ikke så god råd, men lever komfortabelt med våre to barn i eget hus og har to biler (nødvendig pga jobb). Allikevel har jeg ikke helt samvittighet til å kjøpe en dings til flere tusen kroner som slår sammen bruksområdene til mobilen og laptopen min. Er det vi som er rare? Har ALLE andre nettbrett av et slag? Anonymous poster hash: 2963b...c0c
me_87 Skrevet 9. desember 2013 #2 Skrevet 9. desember 2013 Vi har heller ikke nettbrett. Ser heller ikke behovet med nettbrett når jeg har bærbar pc.
Gjest cd0da Skrevet 9. desember 2013 #3 Skrevet 9. desember 2013 Nei. Mannen og jeg har hver vår bærbare pc. Jeg hadde Ipad før, men solgte den for liker pc best Kommer til å kjøpe en Ipad snart, men det er bare for å ha i bilen for vi kjører ofte lange turer på 5-10 timer
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2013 #4 Skrevet 9. desember 2013 Nei. jeg bruker tlf og pc. nettbrett og andre elektroniske dupeditter får vente til ungen blir større og vet å ta vare på sånne ting. Anonymous poster hash: b8430...236
Gjest meg&mini Skrevet 9. desember 2013 #5 Skrevet 9. desember 2013 Vi har det ikke. Jeg har aldri skjønt greia med det:)
*Miss Marple* Skrevet 9. desember 2013 #6 Skrevet 9. desember 2013 Vi har ikke, men jeg ønsker meg til jul. Har en elendig gammel laptop nå og vil heller ha iPad enn pc sånn at mini også kan bruke den etterhvert.
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2013 #7 Skrevet 9. desember 2013 Vi har flere i hus. Jeg var uten pc i flere år, og kjøpte meg nettbrett da jeg vant noen tusen i lotto. Da brukte jeg pengene på noe til meg selv for en gang skyld. Syns det var bedre med nettbrett som ikke var så dyrt som en pc, andre har pc i huset jeg evt kan bruke om jeg må gjøre noe jeg ikke kan gjøre på nettbrettet. To av ungene har kjøpt seg nettbrett. De har spart selv og kjøpte seg selv, de har begge bærbar også som de kjøpte seg selv. De to andre har en bærbar, hun ene fikk dette i jule og bursdagsgave fra mange ett år. Det gjorde også hun siste, men den tok kvelden. Nå har hun pc gjennom skolen (vidregående) hun kan nemlig ikke kjøpe slike ting selv mener hun. Slike ting vil hun ikke bruke penger på, noe vi voksne sier de må spare penger til selv om de ønsker tekniske duppedingser. V har ikke økonomi til å kjøpe det når de trenger ny, mener de trenger noe nytt. Mannen har kjøpt seg ny bærbar, den er vist kombinert nettbrett og pc. Vi har ett tv i hus og vi er 6 stk i hus. Nettbretta er geniale, for vi kan se på tv og film der. Slik at behovet for flere tv'er selv om ungene nå begynner å bli større er ikke der. Meg og mannen får sofaen og tv ifred. Anonymous poster hash: a91d8...1b7
PrinsesseHengepupp Skrevet 9. desember 2013 #8 Skrevet 9. desember 2013 Ja og nei, eller egentlig ikke. Gubben har iPad gjennom jobb som han leker litt med. Men vi hadde aldri kjøpt en selv, siden vi har, fordelt på 3 personer: 3 smarttelefoner, tre bærbare PC'er og en stasjonær (sønnens). Blir litt gal i toppetasjen av å tenke på at vi har så mye dritt i hus, men bor man sammen med to som har utovertiss er det vel ikke annet å vente
monson Skrevet 9. desember 2013 #9 Skrevet 9. desember 2013 Her har vi 2 bærbare macer 2 mini pcer en ipad og smart tlf :-/
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2013 #11 Skrevet 9. desember 2013 Vi har 1, er alltid i bruk av noen. Synes det er en mye bedre investering en 200 forskjellige spill til alskens konsoller til 500,- kroner stk. Fort inntjent den padden! Heldigvis blir det ett til under juletreet i år. Anonymous poster hash: 2eb6e...345
Januarmirakelet Skrevet 9. desember 2013 #12 Skrevet 9. desember 2013 Vi har en iPad hver og en PC på deling☺️
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2013 #13 Skrevet 9. desember 2013 Nope. Vi har smarttelefon og pc. Nettbrett er jo basically det samme som en smarttelefon, så skjønner ikke poenget.. Bortkastede penger. Anonymous poster hash: 8af3f...c11
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2013 #14 Skrevet 9. desember 2013 Jeg og ungene har ingen. Bare en bærbar pc. Anonymous poster hash: 76f22...24b
Gjest lillehi Skrevet 10. desember 2013 #15 Skrevet 10. desember 2013 Jeg har ikke😃 har en gammel I-phone jeg har arvet,datteren min har mobil, en laptop som virker når den vil ( som er relativt sjelden😀) og en gammel " tjukk-tv ". Det er det som finnes av tekniske duppeditter her i huset😉
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2013 #16 Skrevet 10. desember 2013 Nope det har jeg ikke Anonymous poster hash: c3e97...f92
klishe89 Skrevet 10. desember 2013 #17 Skrevet 10. desember 2013 Nei, vi har ikke nettbrett og ser ikke poenget. Bedre med bærbar pc.
Serepta Skrevet 10. desember 2013 #18 Skrevet 10. desember 2013 Jeg liker ikke å bruke nettbrett. Foretrekker tlf eller pc. Men ungene har hver sin ipad, og mannen får egen til jul.
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2013 #19 Skrevet 10. desember 2013 Vi har hverken nettbrett eller smarttelefon vi. Føler oss som dinosaurer. Men jeg får nettbrett til jul da. Anonymous poster hash: d6ece...852
Violeta Skrevet 10. desember 2013 #20 Skrevet 10. desember 2013 Vi har en iPad som vi fikk fra broren min Men hadde nok kjøpt en etterhvert likevel. Så har vi to iPhoner i husstanden.
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2013 #21 Skrevet 10. desember 2013 Ja, vi har tre i husholdningen og de er aktiv i bruk. Har også bærbar mac og vi voksne har iphone. Nettbrett er genialt! Anonymous poster hash: b2de6...9bf
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2013 #23 Skrevet 10. desember 2013 Vi har tre, de er ufattelig kjekke da. Skal sies at vi ikke har kjøpt de, mannen min hatt vunnet de på jobben. Anonymous poster hash: 26e67...0df
Englenemine Skrevet 10. desember 2013 #24 Skrevet 10. desember 2013 Mannen min og jeg har en hver. Hadde hver vår mac air intil min ble ødelagt. Hver vår pc til gaming og hver vår iphone. Mannen er en mac mann hehe. Men bortsett fra tlf så er ikke alt dette nytt nå og tlf hans har han fått gjennom jobben. Og jeg fikk min av han til bursdag. Sønnen vår låner min pad litt. Kjekk liten sak ipad.
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2013 #25 Skrevet 10. desember 2013 Vi har ett nettbrett, ipad og en laptop. Nettbrettet blir aldri brukt, ipaden blir mest brukt av barna og laptopen bruker vi. Ipad skulle vi ikke hatt, men fikk den av viasat. Og takker jo ikke nei da ;-) Anonymous poster hash: 6991f...82b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå