Anonym bruker Skrevet 9. desember 2013 #1 Skrevet 9. desember 2013 Hvor mye ser det ut som jeg veier? Har gått opp og bed i vekt. Har veid 30 kg mere enn på dette bildet. Føler meg fin noen dager og smellfeit andre dager. Hater kroppen min. Anonymous poster hash: be9d2...4ef
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2013 #2 Skrevet 9. desember 2013 Hvor mye ser det ut som jeg veier? Har gått opp og bed i vekt. Har veid 30 kg mere enn på dette bildet. Føler meg fin noen dager og smellfeit andre dager. Hater kroppen min. Anonymous poster hash: be9d2...4ef Det er helt umulig å si hvor mye du veier ut fra et slikt bilde. Klærne skjuler for mye av din fasong. Men en ting kan jeg si med sikkerhet: Du er ikke feit!! Anonymous poster hash: 93963...104
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2013 #3 Skrevet 9. desember 2013 UMULIG å se hvor mye du veier da vi ikke vet høyden din Men jeg kan se at du er veldig tynn og slank, antakeligvis tynnere enn det som er normalt Klærne ser ut til å sitte fint på deg også, og ser ut som du kan kle deg i det meste. Merker at jeg rett og slett er litt misunnelig, og jeg er helt ''normal'' selv! Synes du skal være fornøyd. Anonymous poster hash: 09ac3...450
Gjest Anybody Skrevet 9. desember 2013 #4 Skrevet 9. desember 2013 Du ser slank ut. Og byrde oppsøke hjelp om du ser ut som på bildet g føler deg feit.
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2013 #5 Skrevet 9. desember 2013 Huff... Skikkelse jeg klarte 10 kg til ned.. Anonymous poster hash: be9d2...4ef
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2013 #6 Skrevet 9. desember 2013 Ikke har du særlig hofter eller noe heller - om du for eksempel har fått barn før så ville jeg aldri ha gjettet det! Anonymous poster hash: 09ac3...450
Frøken Ubesluttsom Skrevet 9. desember 2013 #7 Skrevet 9. desember 2013 Jeg syns ikke du er tjukk. Ganske vanlig vgil nå jeg si.
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2013 #8 Skrevet 9. desember 2013 Nei, du er ikke feit, du ser slank ut. Feite folk kan ikke ha genseren opp i buksa på den måten Anonymous poster hash: 98cec...cd9
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2013 #9 Skrevet 9. desember 2013 Ser det ikke godt utifra klærne på bildet, men en ting ser jeg, og det er at du faktisk ser veldig tynn ut. Absolutt IKKE feit...!!!! Og du har veid 30 (!) kg mindre?? Anonymous poster hash: 2ccd3...7be
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2013 #10 Skrevet 9. desember 2013 Skulle ønske , skulle det stå.. Det bildet viser bedre. Der ser dere at jeg er LANGT fra tynn. Sliter fryktelig med selvbildet mitt.. Anonymous poster hash: be9d2...4ef
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2013 #11 Skrevet 9. desember 2013 30 kg mer skulle det stå. Har veid nesten 100 kg.Veier 70 kg på 170 cm. Vil ned til 62.. Anonymous poster hash: be9d2...4ef
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2013 #12 Skrevet 9. desember 2013 Tja, rundt 50 kilo kanskje.. Du ser absolutt ikke feit ut. Anonymous poster hash: e995f...ad3
O`Neill Skrevet 9. desember 2013 #13 Skrevet 9. desember 2013 Om du mener at du er feit, så vil jeg si at du har et problem med ditt selvbilde på det stadie at du burde søke hjelp. Du er så absolutt ikke feit og det burde ikke vært i dine tanker i det hele tatt. Ut i fra bidlet så ville jeg ikke engang kalt deg feit om du hadde veid 30kg mer heller..
*Miss Marple* Skrevet 9. desember 2013 #14 Skrevet 9. desember 2013 Du er slank og har ihvertfall ikke 10 kg å miste! Pass på så ikke et forvrengt selvbilde tar overhånd i hverdagen din. Du ser ut til å være en flott jente og du bør absolutt ikke slanke deg mer. Du bør heller ikke legge ut bilder på anonyme forum om du sliter med selvbildet da det flere ganger har skjedd at noen som sov sliter svarer stygt bare for å trekke folk lenger ned. Jobb med selvtilliten din og sett pris på å ha en flott kropp.
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2013 #15 Skrevet 9. desember 2013 Du er slank, og hvor er genseren fra? Den var herlig! Anonymous poster hash: cd5cb...506
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2013 #16 Skrevet 9. desember 2013 Synes iallfall du ser skikkelig bra ut Godt jobba med vektnedgangen Anonymous poster hash: 2ccd3...7be
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2013 #17 Skrevet 9. desember 2013 Glad dere ikke kom med stygge kommentarer. Takk Det øverste bildet er meg for 5 kg siden. Nå ser jeg ut som bilde nr 2 og jeg er så sterkt minnsfornøyd med kroppen min. Jeg er en av de som aldri har vist meg naken for kjæresten min. Merker også at etter jeg har gått ned så mye så sliter jeg med å se meg selv. Er alltid redd folk tenker jeg er tjukk. Noen dager føler jeg meg normal, mens andre dager hæles jeg ikke se på meg selv i speilet. Anonymous poster hash: be9d2...4ef
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2013 #19 Skrevet 9. desember 2013 Takk Genseren er fra Cubus, tror jeg. Anonymous poster hash: be9d2...4ef
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2013 #20 Skrevet 9. desember 2013 Du er fin som du er Anonymous poster hash: e995f...ad3
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2013 #21 Skrevet 9. desember 2013 Skulle ønske , skulle det stå.. Det bildet viser bedre. Der ser dere at jeg er LANGT fra tynn. Sliter fryktelig med selvbildet mitt.. Anonymous poster hash: be9d2...4ef Jeg kan forstå at du sliter med selvbilde, tilogmed anoretikere på 20 kg som OPPLAGT er syltynne - så tynne at de sulter seg ihjel - synes de er for kjukke. Det er psykisk. Du tar feil om deg selv, du ser noe annet enn det som virkelig er. Du er tynn, det kan man se med en gang. Sannsynligheten for at noen skulle tenke at du er det minste kjukk er forsvinnende liten Jeg skulle ønske du ikke tenkte slike tanker om deg selv, for det går jo veldig ut over livet ditt. Tenk hvor mye bedre du kunne hatt det ved å se hvor flott du er, og heldig som har gått ned så mye i vekt som du klarte Anonymous poster hash: 09ac3...450
anonymemammaen Skrevet 9. desember 2013 #22 Skrevet 9. desember 2013 Om du føler deg tjukk, så trenger du profesjonell hjelp. Du er tynn som bare det.
Gjest meg&mini Skrevet 9. desember 2013 #23 Skrevet 9. desember 2013 Nei det er du i hvertfall ikke:) Kjempe fint skulderparti og slanke fine armer!
moota m storebror&lillebror Skrevet 9. desember 2013 #24 Skrevet 9. desember 2013 Du er jo bare kjempe fin og nydelig kjære deg!! Og du har vært flink å gå ned i vekt og det må du være fornøyd med. Husk at det kan ta opptil 1 år før hodet ser kroppen slik den er etter vektnedgang Og noen ser det aldri..
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2013 #25 Skrevet 10. desember 2013 Skulle gjerne hatt din kropp :-) Anonymous poster hash: ee5ec...709
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå