Gå til innhold

kan adventstjerner av papir stå på om natta?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller bør de slåes av? Papiret kjennes ikke varmt ut, men det er kanskje litt vågalt? Stjernene jeg hadde før var av aluminium, og de stod alltid på.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville slått den av.

Anonymous poster hash: b6984...b21

Skrevet

Så lenge pæra ikke berører papiret skal det være ok. Min har en sånn rund dings av plast som beskyttelse rundt pæra for å forhindre dette.

Anonymous poster hash: 78868...cc1

Skrevet

Ja, det er slik en holder som holder selve stjerna unna pæra...

Skrevet

Jeg har flere pappstjerner og har brukt det i flere år. De står på om natta også. Har ikke vært noe problem, men om det er papp eller av aliminium så kan jo det elektriske ta fyr. Slå av vist du ler deg tryggere

Anonymous poster hash: cdc62...727

Skrevet

Da lar jeg den stå på tror jeg. De er jo så fine når de lyser ;) 

Skrevet

Jeg hadde slått den av.

Anonymous poster hash: e2800...c7d
Skrevet

Jeg slukker all adventsbelysning om natta. Og slår den ikke på før jeg kommer hjem fra jobb. Så for et par dager siden på nyhetene el.l om ei sånn stjerne som hadde begynt å brenne. Tror det sto at det tok 30 sek så var den oppbrent. Jeg tar ikke den sjansen.

Anonymous poster hash: a1895...25f
Skrevet

Slå den av.

Her blir både stake og stjerne slått av når vi ikke er hjemme eller på natta.

Dette er de største brannfellene i desember

Anonymous poster hash: fa640...66b
Skrevet

Jeg slukker all adventsbelysning om natta. Og slår den ikke på før jeg kommer hjem fra jobb. Så for et par dager siden på nyhetene el.l om ei sånn stjerne som hadde begynt å brenne. Tror det sto at det tok 30 sek så var den oppbrent. Jeg tar ikke den sjansen.

:lete:  Var ikke det noe telysgreier da? Hmm, må kanskje tenke litt til...

Skrevet

Ok. Jeg leste ikke hele artikkelen. Men jeg slukker ihvertfall :)

Skrevet

Jeg slukker alltid adventsbelysningen på natten. De sier jo de er noen av de største brannfellene det er. Og det er egentlig ikke så rart heller, om man tenker etter. De selges billig, og da er jo ikke kvaliteten den beste heller. I tillegg står den på i timesvis i strekk, for så å ligge i en kjeller eller loft i nesten ett år. 

Anonymous poster hash: 940e5...4b9
Skrevet

Slår an juletrelys (når den tid kommer) samt all adventsbelysning når vi ikke er hjemme og på natta. Mulige brannfeller og hva om det gir avkorting i forsikringen ved en evt brann?

Skrevet

Ikke noe å tenke på. All adventsbelysning og juletrelys skal skrus av om nettene og når ingen er hjemme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...