Gå til innhold

Gir dere ex-svigers julegaver?

Anbefalte innlegg

Skrevet

De er jo besteforeldre til barna, men i fjor sluttet de å gi meg noe (skilt i 5 år)...så jeg tenker pappan til ungene får stå for gave til dem fra barna. Jeg har lite kontakt med de.

Anonymous poster hash: 28572...587
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare de årene barnefaren har barnet sitt på julaften,for da feirer de det hos foreldrene hans å da føler jeg at jeg bør komme med en gave.

Både foreldrene hans og søsteren hans kjøper fortsatt gave til meg forresten,det er jo koselig :)

Skrevet

De er jo besteforeldre til barna, men i fjor sluttet de å gi meg noe (skilt i 5 år)...så jeg tenker pappan til ungene får stå for gave til dem fra barna. Jeg har lite kontakt med de.

Anonymous poster hash: 28572...587

Ja, men det er fordi jeg har mye kontakt med eks-svigermor som ofte er her og hjelper meg med barnevakt.

Anonymous poster hash: ef1c6...fae

Skrevet

Jeg kjøpe til henne i fra meg, ex og barnet :D veldig koselig det. Hun kjøpe kun til barnet og det er greit for meg.

Anonymous poster hash: 9df77...a19

Skrevet

Nei, ikke fra meg. Gaver til dem fra ungene får x'en ta seg av.

Anonymous poster hash: 51315...da7

Skrevet

Nei, det skulle tatt seg ut! Stakkars folk, de hadde hatt treet fullt av gaver fra masse damer. Sikkert ikke gøy å bli minnet på hva slag flyfille av en sønn de har.

Anonymous poster hash: bbc02...f54

Skrevet

Første året her, gir en kalender av ungene fra ungene til de. Trengte ikke gjort det, er jo sønnen sitt ansvar, men jeg liker å gjøre det spesielt siden det er en fin ting fra ungene:)

Anonymous poster hash: 089c2...9d3
Skrevet

Ja, julekort og en liten ting. I år får de kaffe og et julete lys.

Skrevet

Kjøper en liten ting til xsvigermor til jul. Jeg får ikke julegave av henne men min sønn som jeg har med min nåværende mann får jule-og bursdagsgaver fra henne. Selvsagt gir hun også til sønnen min som hun er farmor til.

Anonymous poster hash: 77db4...e33

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...