Anonym bruker Skrevet 9. desember 2013 #1 Skrevet 9. desember 2013 De er jo besteforeldre til barna, men i fjor sluttet de å gi meg noe (skilt i 5 år)...så jeg tenker pappan til ungene får stå for gave til dem fra barna. Jeg har lite kontakt med de. Anonymous poster hash: 28572...587
me_87 Skrevet 9. desember 2013 #2 Skrevet 9. desember 2013 Bare de årene barnefaren har barnet sitt på julaften,for da feirer de det hos foreldrene hans å da føler jeg at jeg bør komme med en gave. Både foreldrene hans og søsteren hans kjøper fortsatt gave til meg forresten,det er jo koselig
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2013 #3 Skrevet 9. desember 2013 De er jo besteforeldre til barna, men i fjor sluttet de å gi meg noe (skilt i 5 år)...så jeg tenker pappan til ungene får stå for gave til dem fra barna. Jeg har lite kontakt med de. Anonymous poster hash: 28572...587 Ja, men det er fordi jeg har mye kontakt med eks-svigermor som ofte er her og hjelper meg med barnevakt. Anonymous poster hash: ef1c6...fae
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2013 #4 Skrevet 9. desember 2013 Jeg kjøpe til henne i fra meg, ex og barnet veldig koselig det. Hun kjøpe kun til barnet og det er greit for meg. Anonymous poster hash: 9df77...a19
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2013 #5 Skrevet 9. desember 2013 Nei, ikke fra meg. Gaver til dem fra ungene får x'en ta seg av. Anonymous poster hash: 51315...da7
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2013 #6 Skrevet 9. desember 2013 Nei, det skulle tatt seg ut! Stakkars folk, de hadde hatt treet fullt av gaver fra masse damer. Sikkert ikke gøy å bli minnet på hva slag flyfille av en sønn de har. Anonymous poster hash: bbc02...f54
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2013 #7 Skrevet 9. desember 2013 Første året her, gir en kalender av ungene fra ungene til de. Trengte ikke gjort det, er jo sønnen sitt ansvar, men jeg liker å gjøre det spesielt siden det er en fin ting fra ungene:) Anonymous poster hash: 089c2...9d3
Frokens Skrevet 10. desember 2013 #8 Skrevet 10. desember 2013 Nei. Eller, litt konfekt. Også får de julekort
Wopi Skrevet 10. desember 2013 #9 Skrevet 10. desember 2013 Ja, julekort og en liten ting. I år får de kaffe og et julete lys.
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2013 #10 Skrevet 10. desember 2013 Kjøper en liten ting til xsvigermor til jul. Jeg får ikke julegave av henne men min sønn som jeg har med min nåværende mann får jule-og bursdagsgaver fra henne. Selvsagt gir hun også til sønnen min som hun er farmor til. Anonymous poster hash: 77db4...e33
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå