Gå til innhold

Dere med 8-10 åringer med ipad

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke spill og apper liker de å spille der ? Har ei jente som skal få mini ipad til jul og prøver å fylle den litt opp med noen spill før julekvelden ;)

Anonymous poster hash: 33f25...ef6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Moviestar planet er populært hos datteren min på snart ni år. 

Skrevet

Moviestar planet er populært hos datteren min på snart ni år. 

Takk, gjerne flere spill ;)

Skrevet

Minecraft

Hay day

Leps world 2

Anonymous poster hash: 90cf6...22e

Skrevet

Minecraft

Hay day

Leps world 2

Anonymous poster hash: 90cf6...22e

Supert  :nigo:

Skrevet

Pass litt på hva du lar henne få av apper og spill! Google gjerne og sjekk nøye, det er mye man bør unngå, obs mtp chat etc.

Skrevet

Her varierer det veldig hva de spiller. Candy crush har de spilt mye, også lignende spill. 8åringen spiller mind craft, 10 åringen er ikke interessert.

Påkledningsspill, sykespill er gøy også. Hun minste laster ned, spiller og sletter i hytt og pine.

De har hver sin konto, og de får påfyllingskort om de skal bruke penger. Korta kjøpes i butikken for 150kr 250kr eller 500kr. Jeg betalt den første, de andre har de måtte betale for selv. Fungerer veldig greit og jeg er ikke redd for at jeg får en stor regning. Jeg gjør slikt selv også.

De få spillene ungene har kjøpt har den andre også fått. For logger de inn den som har kjøpt det kan de laste det ned gratis. Så i løpet av ett år har de kjøpt ett påfyllingskort av 150kr hver, så ikke mye de bruker. En jeg jobber med på jobben fikk kontoen sin tømt for over 6000kr etter at sønnen spilte mind craft på sin ipad. Jeg har ikke lyst å gå i den fella, selv om jeg stoler på ungene mine. Nå må de også øve seg på å bruke og forvalte sine penger. De kan passord og alt, så de kan jo bruke opp alt med en gang, men de er veldig flinke der.

Anonymous poster hash: fa5b3...903

Skrevet

Her liker de veldig godt Toca Boca hair dresser og flere andre. Spillene virker litt barnslige men de fenger veldig. Og så er det selvsagt artig med talking tom, talking santa etc.

Ellers så liker de å se på youtube og nrk tv appen. Med den ser de hva de har lyst til av barnetv etc.

Skrevet

Candy Crush

Hay Day

Minecraft 

Unblock me

Blitz

Angry birds (Finner 5 ulike versjoner på Ipaden, men vet ikke om hun spiller alle)

Mega jump (elsker det selv :P )

Diamond dash

Fill up block

Subway surf

Temple run

Mega run

Bubble mania

Flow free

Anonymous poster hash: 23b29...7d1
Skrevet

Her varierer det veldig hva de spiller. Candy crush har de spilt mye, også lignende spill. 8åringen spiller mind craft, 10 åringen er ikke interessert.

Påkledningsspill, sykespill er gøy også. Hun minste laster ned, spiller og sletter i hytt og pine.

De har hver sin konto, og de får påfyllingskort om de skal bruke penger. Korta kjøpes i butikken for 150kr 250kr eller 500kr. Jeg betalt den første, de andre har de måtte betale for selv. Fungerer veldig greit og jeg er ikke redd for at jeg får en stor regning. Jeg gjør slikt selv også.

De få spillene ungene har kjøpt har den andre også fått. For logger de inn den som har kjøpt det kan de laste det ned gratis. Så i løpet av ett år har de kjøpt ett påfyllingskort av 150kr hver, så ikke mye de bruker. En jeg jobber med på jobben fikk kontoen sin tømt for over 6000kr etter at sønnen spilte mind craft på sin ipad. Jeg har ikke lyst å gå i den fella, selv om jeg stoler på ungene mine. Nå må de også øve seg på å bruke og forvalte sine penger. De kan passord og alt, så de kan jo bruke opp alt med en gang, men de er veldig flinke der.Anonymous poster hash: fa5b3...903

Der lerte eg og noke nytt :) var ikke klar over at det fantes slike kort :) mine to elste skal også få nettbrett til jul å da var jo slike kort geniale :)

Anonymous poster hash: 99001...2f3

Skrevet

De få spillene ungene har kjøpt har den andre også fått. For logger de inn den som har kjøpt det kan de laste det ned gratis. Så i løpet av ett år har de kjøpt ett påfyllingskort av 150kr hver, så ikke mye de bruker. En jeg jobber med på jobben fikk kontoen sin tømt for over 6000kr etter at sønnen spilte mind craft på sin ipad. Jeg har ikke lyst å gå i den fella, selv om jeg stoler på ungene mine. Nå må de også øve seg på å bruke og forvalte sine penger. De kan passord og alt, så de kan jo bruke opp alt med en gang, men de er veldig flinke der.Anonymous poster hash: fa5b3...903

Der lerte eg og noke nytt :) var ikke klar over at det fantes slike kort :) mine to elste skal også få nettbrett til jul å da var jo slike kort geniale :)

Anonymous poster hash: 99001...2f3

Takk, dette var kjempe smart.. Jeg har brukt min konto til å laste ned spill på en annen ipad vi har, også passer jeg alltid på å logge meg av kontoen før jeg gir ungene ipaden.. Men jeg likte godt den tanken med å ordne med pengene på korte sitt selv så kan hun skjønne at det ikke bare er å mase om å laste ned noe nytt hele tiden.. Men da må man ha en egen konto til henne da, så kjøper man dette korte i vanlige matbutikker ? Forsto ikke helt..

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...