Gå til innhold

Flere som skal rett på slankern etter jul?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelpes' jeg har visst lagt på meg i høst!

Jeg blir litt stressa av å se at jeg faktisk har fått mage...og jeg må seriøst gå ned ned noen kilo, for magefett er jo det farlige fettet..

Vel, jeg gomler nonstopp mens jeg skriver dette og håper det er flere som skal ta et oppgjør med sitt eget kosthold..men ikke før julen og all kosemat er borte!

Jeg burde jo startet IGÅR,men jeg vet at jeg ikke finner motivasjon i denne førjulstiden:/

Anonymous poster hash: 4152c...56b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg har store planer for neste år. Burde startet for lengst,men har knekt en fot, så får ikke startet før

Langt ut i februar, men da skal det trenes altså :) og jeg må selvfølgelig prøve å bli betraktelig mer sunn :)

Anonymous poster hash: a19e0...27b

Skrevet

Jeg holder på å gå ned etter svangerskapet! Men her blir det nok ingen unntakstilstand i julen. Har holdt meg unna sukker i noen måneder nå, og etterhvert som man ikke er "avhengig" av det lengre slipper søtsuget taket. 

Jeg kommer jo til å spise en god pinnekjøtt middag på julaften da skal sies, kan ikke være FOR streng. 

Men viss det er kun godteri du sliter å begrense deg med, ettersom du skriver at du sitter og spiser nonstop (på en mandag, fy skam :P ) vil jeg anbefale deg å ta en tur på en helsekost butikk! Det finnes mye god sjokolade som er laget av stevia istedenfor sukker. Også mye vingummi o.l De inneholder like mye kalorier, så man må tenke mengde her også, men du slipper unna det sukkerkicket som fører til søtsug :) Ønsker deg masse lykke til, og heier på deg :)

Anonymous poster hash: d6219...863
Skrevet

Jeg har allerede startet :P Tar det i den tøffeste tiden, men det er bare nedtrapping, ikke full stopp, blir full stopp på godis, sukker osv fra 1 februar.

Spiser sunne og magre måltider nå, og når familien sitter å spiser ribbe på julekvelden, så skal jeg spise kalkunbryst. Jeg liker jo egentlig ikke ribbe, synes det er for mye fett, så da er det greit å ha "noe å skylde på" for å slippe å smake på det i det heletatt :) Prøvde å overtale samboeren til å spise kalkun til julemiddag i år, men det ble nedstemt av han og hans familie, og siden det er de vi skal ha her.. Jupps.

Men, skal ikke putte i meg unødvendig sukker ol i jula. Tanken min er; om jeg klarer jula uten å tråke masse snop, kaker, dessert og fet mat, så klarer jeg det nok godt ellers også ;) Må ned 25-30 kg

Anonymous poster hash: c9871...d0d
Skrevet

Begynte i august, gått ned 14 kg :D

Anonymous poster hash: 25706...186
Gjest Anybody
Skrevet

Ja, eller nei ikke direkte slanking. Men da skal jeg som etter jul i fjor gå på PSMF dietten i 10 dager. Da går jeg ned så mye jeg selv ønsker. 7 kg i januar, tenker 5 neste januar.

Da er det bare å gafle innpå i julen :)

Skrevet

JA!

Gikk på vekta i sted og konkluderte med mine 170 cm så må vekta ned 10-15 kg!

Veide 75 kg. Har ikke veid meg på en god stund og sist jeg veide meg stoppet vekta på 70.

Er rett og slett skamfull :cry:

Anonymous poster hash: d97ea...932
Skrevet

Nei, jeg klarer ikke finne motivasjonen lenger, orker ikke bruke livet mitt på slanking mer. Har ønsket meg gavekort på Change i julegave, skal kjøpe meg svindyrt hold-in undertøy slik at jeg ser ok ut. Men lykke til til dere andre, håper dere klarer det bedre enn meg :)

Anonymous poster hash: 94d3f...48d
Skrevet

Ja, jeg har store planer for neste år. Burde startet for lengst,men har knekt en fot, så får ikke startet før

Langt ut i februar, men da skal det trenes altså :) og jeg må selvfølgelig prøve å bli betraktelig mer sunn :)Anonymous poster hash: a19e0...27b

Samme med meg! Har lagt på meg masse etter at jeg brakk foten. Ble jo sittende stille hjemme og deppe i ukesvis. Heldigvis kom jeg meg ikke i butikken, hvis ikke hadde jeg vel blitt enda feitere :P

Jeg har begynt med lavkarbo nå jeg. Tenker at dersom jeg kommer meg gjennom denne måneden så skal jeg hvertfall klare meg over nyttår! Spiser det jeg får servert borte da, så jeg er ikke helt nazi på det ;) Blir noe vanlig bakst og en del lavkarbo til jul i år :)

Anonymous poster hash: 7b479...a49

Skrevet

Jeg slanker meg heller ned de 5-10 ekstra kiloene nå før jul, så har jeg litt å gå på når jula kommer. Ikke noe er kjipere enn å møte julehøytiden med bilringen allerede inntakt. Jeg har gått ned 8 kilo siden oktober.

Anonymous poster hash: 4f64c...4b5
Skrevet

Ta kontakt med kostholdsveileder :)

Anonymous poster hash: 38706...da7

Skrevet

Jeg holder på nå, sånn delvis.... Lever en del på lavkarbo, ikke brød, ris, potet ol... Spiser mye salat, rugsprø og slikt.

Men så finnes jo det der forb... nisseskummet i butikken som er bare sååååå godt :fnise:

Anonymous poster hash: 4cf8e...e1f
Skrevet

Jeg holder på nå, sånn delvis.... Lever en del på lavkarbo, ikke brød, ris, potet ol... Spiser mye salat, rugsprø og slikt.

Men så finnes jo det der forb... nisseskummet i butikken som er bare sååååå godt :fnise:

Anonymous poster hash: 4cf8e...e1f

Kjøp 3 poser og trug i deg alle på maks 20 minutter, du blir stup kvalm og dritt lei. Problem løst :P det har jeg gjort nå, og blir kvalm bare av å se de i butikken ;)

Anonymous poster hash: c9871...d0d

Skrevet

Begynn nå. Alle kalorier teller også de du putter i deg før jul og i jula! Selvsagt skal man kose seg litt ekstra på selve juledagene, men det bør være i litt moderate mengder. Bestem det på forhånd om når du eventuelt skal fråtse og hvor mye fråtsing det skal være av hva. Det gir deg en god kickstart på vektreduksjonen over nyttår.

OG romjula skal selvsagt benyttes til å være ute å leke, gå på ski osv.

Lykke til!

Anonymous poster hash: 3fb20...76a
Skrevet

Ja. Har gått ned 10 kg i år og skal fortsette i januar. Har hatt "en pause", tror jeg blir klar til å begynne igjen når dagene blir lengre - og ikke minst roligere på jobben :)

Anonymous poster hash: 8e058...ad4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...