Gå til innhold

Gruer meg til ordinær ultralyd...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gruer meg til ultralyd. Har ultralyd på fredag og gruer meg intenst. Venninner som har vært/er gravide har bare gledet seg. Er det bare jeg som gruer meg?

Anonymous poster hash: 71d82...0c1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor gruer du deg da? Er kjempespennende, og trolig er alt som det skal være:)

Anonymous poster hash: 9cb1f...cd8
Skrevet

Hvorfor gruer du deg da? Er kjempespennende, og trolig er alt som det skal være:) Anonymous poster hash: 9cb1f...cd8

Det er vel muligheten for at noe galt vises. Sannsynligvis er det jo bra, men man tar jo ultralyd for evt å avdekke avvik/sykdom.

Gjest Gullguttene
Skrevet

Jeg tror ikke det er så unaturlig å grue seg, jeg. Husker i hvert fall med meg selv at det var litt skummelt med tanke på om noe skulle være galt. Noen er sikker også redd for å bli skuffet over kjønnet. Hvorfor gruer du deg da?

Skrevet

Kjønn er ikke viktig, vil ikke vite det faktisk:) Det er med tanke på at de kan finne noe galt (venninne som fikk fæl beskjed på oul, sikkert derfor). Gleder meg til det er overstått.

Skrevet

Jeg skal på ordinær UL på torsdag, og jeg kan ikke si jeg gruer meg, MEN jeg er nervøs for om alt er som det skal. Tror det bare viser omsorg og modenhet at du er litt nervøs. UL er så mye mer enn å finne ut kjønnet:) men tenk så koselig det er etterpå, når du har fått sett den lille og fått bekreftet at det står bra til (med stor sannsynlighet!). Lykke til:):)

Anonymous poster hash: 2b98b...9a2

Skrevet

Har vært nervøs men ikke redd før hver av mine 3 oul. Tenkte at jeg kunne umulig være så heldig at jeg skulle få friske barn hver gang. Har vært veldig fine opplevelser hver gang og sett friske vinkende og sprellende babyer.

Anonymous poster hash: d7dec...abf

Gjest Syltebærtyttetøy
Skrevet

Jeg var kjemperedd, det ble bare verre andre gangen. Tror det er ganske normalt, men husk å puste, mest sannsynlig er alt som det skal :)

Lykke til!! :D

Skrevet

Jeg grugledet meg… 

Anonymous poster hash: 5eef3...f87
Skrevet

Jeg gruet meg enormt. Jeg vurderte å avlyse. Jeg har opplevd en MA i uke 18, hvor det først kom frem at det var en MA da jeg var på OUL. Det var helt grusomt. Jeg var ødelagt i halvannet år etterpå, depresjoner, selvmordsforsøk... Nei, jeg ville ikke oppleve det enda en gang. Men det gjorde jeg heldigvis ikke! Nå har jeg en liten tulle på 9 måneder (som nettopp har sovnet :)). Det er ikke det vanligste man opplever da, sjansen er ikke så stor. 

Mest sannsynlig så går det bra, og sannsynligheten er stor for at foster er friskt! Lykke til :) 

Anonymous poster hash: e742a...864
Skrevet

Takk alle sammen for hyggelige svar! Skal prøve å slappe av og puste med magen. Prøver å fortelle meg selv at det jo er aller mest sannsynlig at alt er bra. Skal bli deilig å få det overstått

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...