Gå til innhold

Gavedilemma - hva ville dere blitt mest glad for?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ska gi håndklær til ei single venninne. Men skal jeg gi to små eller et stort og et lite?

Anonymous poster hash: 741e1...ec6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et stort og et lite!

Anonymous poster hash: c4b2b...025

Skrevet

dørgende kjedelig julegave.... ETT håndkle som ikke passer inn til det hun har fra før av sikkert?

Ville gått for et stort badehåndkle hun kan bruke på stranda :P

Anonymous poster hash: 6e8d4...bfe
Skrevet

Ville gitt et lite og en god håndsåpe. Synes håndkle er litt kjedelig gave, men det er kanskje bare meg.

Anonymous poster hash: d98f4...98e
Skrevet

Hvorfor håndklær i presang? Har hun ønsket seg det?

Hadde heller funnet på noe artig. Behøver ikke koste så mye (en humoristisk bok eller noe annet som hun kan kose seg med når hun er alene)

Anonymous poster hash: 53ab1...3d4
Skrevet

Håndklær er kjipe gaver å få... Man har forskjellig smak i forhold til både utseende og stoff det er laget av.

Skrevet

Hadde ikke blitt så glad for håndklær. Jeg vil heller kjøpe slike ting selv. Da hadde jeg blitt mer glad for noe spiselig eller vin.

Skrevet

Kan jeg foreslå en pose julemarsipan og et julehefte isteden?

Skrevet

Siden din venninne er single, så er det ikke sikkert hun får så mye julegaver. Så vær så snill å ikke gi hun håndklær hvis hun ikke har ønsket seg det. Gi hun heller noe som er bare til henne selv. Jeg har vært singel i noen år og må si at det er trist å sjeldent få noe gjennomtenkt som er til bare meg selv.....og ikke til huset

Anonymous poster hash: d90e8...c35
Skrevet

Jeg liker nyttige gaver til huset som håndklær, sengetøy, kjøkkenutstyr ol. Det er ikke det minste kjedlig. Enda et umake tekrus med en pose "spennende" te som smaker høgg, det er kjedelig. Håndklær har jeg bruk for.

Anonymous poster hash: 09e6f...e07

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...