Anonym bruker Skrevet 9. desember 2013 #1 Skrevet 9. desember 2013 Ska gi håndklær til ei single venninne. Men skal jeg gi to små eller et stort og et lite? Anonymous poster hash: 741e1...ec6
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2013 #2 Skrevet 9. desember 2013 Et stort og et lite! Anonymous poster hash: c4b2b...025
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2013 #3 Skrevet 9. desember 2013 dørgende kjedelig julegave.... ETT håndkle som ikke passer inn til det hun har fra før av sikkert? Ville gått for et stort badehåndkle hun kan bruke på stranda Anonymous poster hash: 6e8d4...bfe
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2013 #4 Skrevet 9. desember 2013 Ville gitt et lite og en god håndsåpe. Synes håndkle er litt kjedelig gave, men det er kanskje bare meg. Anonymous poster hash: d98f4...98e
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2013 #5 Skrevet 9. desember 2013 Hvorfor håndklær i presang? Har hun ønsket seg det? Hadde heller funnet på noe artig. Behøver ikke koste så mye (en humoristisk bok eller noe annet som hun kan kose seg med når hun er alene) Anonymous poster hash: 53ab1...3d4
valkyrien Skrevet 9. desember 2013 #6 Skrevet 9. desember 2013 Håndklær er kjipe gaver å få... Man har forskjellig smak i forhold til både utseende og stoff det er laget av.
Edelweis Skrevet 9. desember 2013 #7 Skrevet 9. desember 2013 Hadde ikke blitt så glad for håndklær. Jeg vil heller kjøpe slike ting selv. Da hadde jeg blitt mer glad for noe spiselig eller vin.
Himmel og hav Skrevet 9. desember 2013 #8 Skrevet 9. desember 2013 Kan jeg foreslå en pose julemarsipan og et julehefte isteden?
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2013 #9 Skrevet 9. desember 2013 Siden din venninne er single, så er det ikke sikkert hun får så mye julegaver. Så vær så snill å ikke gi hun håndklær hvis hun ikke har ønsket seg det. Gi hun heller noe som er bare til henne selv. Jeg har vært singel i noen år og må si at det er trist å sjeldent få noe gjennomtenkt som er til bare meg selv.....og ikke til huset Anonymous poster hash: d90e8...c35
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2013 #10 Skrevet 10. desember 2013 Jeg liker nyttige gaver til huset som håndklær, sengetøy, kjøkkenutstyr ol. Det er ikke det minste kjedlig. Enda et umake tekrus med en pose "spennende" te som smaker høgg, det er kjedelig. Håndklær har jeg bruk for. Anonymous poster hash: 09e6f...e07
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå