Anonym bruker Skrevet 9. desember 2013 #1 Skrevet 9. desember 2013 Jeg er bra tett, føles ut som om jeg har en potet i halsen. Vondt i kroppen, spes nakken og hodet. Ikke feber men er helt utslått. Fikk beskjed m sjefen om å gå hjem, så visst veldig bleik ut. Er d influensa ? Anonymous poster hash: 5402f...611
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2013 #3 Skrevet 9. desember 2013 nei.. Forkjølelse er det antakeligvis. Men går det ikke over kan det jo være noe annet. En av de viktigste kjennetegnene ved influensa er feber og verk i kroppen. Anonymous poster hash: d0acc...207
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2013 #4 Skrevet 9. desember 2013 Jeg har nettopp vært totalt utslått av forkjølelse i en uke. Vondt over alt, null energi, fryktelig hoste, men lite/ingen feber. Var hos lege for å sjekke om det var lungebetennelse, men crp på 39 viste at det "bare" er en virusforkjølelse. Ingen influensa eller lungebetennelse altså, men en fryktelig tung forkjølelse. Anonymous poster hash: 91940...97d
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2013 #5 Skrevet 9. desember 2013 Feberen kom helt plutselig her, 39. Så blir nok hjemme fra jobb i morgen Anonymous poster hash: 5402f...611
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå