Anonym bruker Skrevet 9. desember 2013 #1 Skrevet 9. desember 2013 Bikkja mi er superdeppa hele tiden, men jeg har det strålende. Men mannen er deprimert innimellom, og lurer på om bikkja kanskje fanger opp det på noe vis?? Anonymous poster hash: c101b...804
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2013 #2 Skrevet 9. desember 2013 Jeg vet at katter kan bli det iallefall. Katter har de samme følelsesregistrene som mennesker har, og kan faktisk sørge seg ihjel. Min måtte faktisk på antidepressiva, merkelig nok! Anonymous poster hash: 4c7cb...7a7
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2013 #3 Skrevet 9. desember 2013 Jeg vet at katter kan bli det iallefall. Katter har de samme følelsesregistrene som mennesker har, og kan faktisk sørge seg ihjel. Min måtte faktisk på antidepressiva, merkelig nok! Anonymous poster hash: 4c7cb...7a7 Funka ikke samtaleterapi på katta?? Anonymous poster hash: c101b...804
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2013 #4 Skrevet 9. desember 2013 Jeg vet at katter kan bli det iallefall. Katter har de samme følelsesregistrene som mennesker har, og kan faktisk sørge seg ihjel. Min måtte faktisk på antidepressiva, merkelig nok! Anonymous poster hash: 4c7cb...7a7 Funka ikke samtaleterapi på katta?? Anonymous poster hash: c101b...804 Hehe Problemet var at katten ble så deprimert og stresset at katten tisset blod. Antidepressiva hjalp Vet det høres helt latterlig ut, men slik er det altså. Anonymous poster hash: 4c7cb...7a7
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2013 #5 Skrevet 9. desember 2013 Jeg var veldig deppa en periode og hunden min fikk veldig lav energi. Ville ikke gå lange turer og ville ikke reise fra meg. Hadde en venninne som prøvde ta han med men han ville bare være med meg. Når jeg ble bedre ble han seg selv igjen. Rare greier. Anonymous poster hash: f925c...4a8
Silverfox Skrevet 9. desember 2013 #6 Skrevet 9. desember 2013 De speiler i hvertfall oss og vår sinsstemning.
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2013 #7 Skrevet 9. desember 2013 Her har jeg hatt et par depresjoner i livet, og i tillegg går barnets far og farfar på antidepressiva kronisk. Og jeg har i tillegg et barn som allerede nå fanger opp små svingninger lett og er ganske følsomt og aktiv... Anonymous poster hash: 56aaf...d60
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2013 #8 Skrevet 9. desember 2013 Jepp, de kan det. Min hund følger alle humørene mine, unntatt sinne. Er jeg stressa, blir han stressa osv. Jeg hadde en annen hund for lenge siden. Da var jeg virkelig ute å kjøret, jeg var skikkelig deprimert. Hunden ble syk, fikk kløe og utslett, og var slettes ikke i form. Vi dro til veterinær flere ganger, men ingenting galt ble funnet. Til slutt valgte vi å prøve å omplassere hunden, og hunden havnet hos en dyretolk (som hadde en ektemann). Dyretolken hadde da "snakket" med hunden, og hunden kunne gjengi mye av mine tanker og følelser, og spesifikke hendelser! og hunden hadde fortalt at det var grunnen til plagene hans. Jeg hadde aldri fortalt noe av dette til den nye eieren, hun bodde på andre siden av landet, og jeg hadde aldri møtt henne før hun hentet hunden. Grunnen til at jeg vet om dette, var fordi hun følte ikke hun kunne skjule det, fordi det handlet om meg. Han ble frisk hos sine nye eiere, men så skilte de seg, og hunden endte opp med mannen. Mannen ble deprimert etter bruddet, og hunden fikk utslag på nytt. Da var hunden såpass gammel at de valgte å avlive den, for den var såpass plaget. Anonymous poster hash: c054d...d24
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå