Anonym bruker Skrevet 9. desember 2013 #1 Skrevet 9. desember 2013 Hva liker han best at du gjør med/for han? Og omvendt 😊 Anonymous poster hash: a577c...3a9
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2013 #2 Skrevet 9. desember 2013 Å bruke meg som en tøs... Ta meg.. Og det tenner meg så sinnsykt også! Elsker at han tar meg hardt, litt bdsm.. Å høre lyden av beltet er nok Eller å bli bedt om å hente det... Vi ble greit overrasket over denne siden av oss begge to, men hvorfor ikke når det funker.. **også anonym knappen ja** Anonymous poster hash: 17c1f...765
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2013 #3 Skrevet 9. desember 2013 Å ta meg bakfra mens han drar meg i håret og slår meg med flat hånd på rumpa og i ansiktet. Han liker at jeg gjør litt motstand. Anonymous poster hash: c8d95...a2a
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2013 #4 Skrevet 9. desember 2013 Å bruke meg som en tøs... Ta meg.. Og det tenner meg så sinnsykt også! Elsker at han tar meg hardt, litt bdsm.. Å høre lyden av beltet er nok Eller å bli bedt om å hente det... Vi ble greit overrasket over denne siden av oss begge to, men hvorfor ikke når det funker.. **også anonym knappen ja** Anonymous poster hash: 17c1f...765 åja, og trekanter med ekstra mann :-P Anonymous poster hash: 17c1f...765
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2013 #5 Skrevet 9. desember 2013 bestandig lurt på hva en ekstra mann gjør i normal trekant (ikke på film)... puler/tar han på mannen din? kleint for to menn å være nakne sammen ? Puler de deg samtidig eller sitter den andre og ser på /venter på tur ? Anonymous poster hash: b1d58...3ee
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2013 #6 Skrevet 9. desember 2013 bestandig lurt på hva en ekstra mann gjør i normal trekant (ikke på film)... puler/tar han på mannen din? kleint for to menn å være nakne sammen ? Puler de deg samtidig eller sitter den andre og ser på /venter på tur ? Anonymous poster hash: b1d58...3ee Hos oss er det samtidig hvertfall.. ingen vits i å vente på tur når det er flere muligheter.. ;-) vet at mange tar litt på alle, men hos oss er det ikke sånn.. kun meg i fokus, full oppmerksomhet.. :-P vi plukker jo ikke opp hvem som helst på gata til dette, så det blir ikke kleint for dem å være nakne.. de vet hva de går til og har jo gjort det før.. **og fortsatt anonym ja...** hehe Anonymous poster hash: 17c1f...765
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2013 #7 Skrevet 10. desember 2013 Seriøst, dette temaet dør ut liksom... Anonymous poster hash: 17c1f...765
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2013 #8 Skrevet 10. desember 2013 Han tenner på min ekstreme trange fitte. Også tenner han veldig å knulle meg bakfra. Anonymous poster hash: d8524...612
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå