Anonym bruker Skrevet 9. desember 2013 #1 Skrevet 9. desember 2013 Jeg har et par uker nå, vært skikkelig slapp og ute av form. Jeg er ikke sjuk, og er på jobb. Men alt utover det vanlige som må gjøres er rett og slett et skikkelig ork. Jeg mangler fullstendig energi og er rett og slett veldig sliten. Nå har det seg slik at vi er noen stykker som har et fast treningsopplegg hver mandag. Vi har alle blitt enige om å møte opp både idag og neste mandag. Men jeg kjenner at jeg nesten ikke orker det. Så vil jeg jo også samtidig prøve å pushe meg litt, men er litt usikker på om det egentlig er så lurt. Hva ville dere gjort? Anonymous poster hash: bd637...310
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2013 #2 Skrevet 9. desember 2013 Jeg har et par uker nå, vært skikkelig slapp og ute av form. Jeg er ikke sjuk, og er på jobb. Men alt utover det vanlige som må gjøres er rett og slett et skikkelig ork. Jeg mangler fullstendig energi og er rett og slett veldig sliten. Nå har det seg slik at vi er noen stykker som har et fast treningsopplegg hver mandag. Vi har alle blitt enige om å møte opp både idag og neste mandag. Men jeg kjenner at jeg nesten ikke orker det. Så vil jeg jo også samtidig prøve å pushe meg litt, men er litt usikker på om det egentlig er så lurt. Hva ville dere gjort? Anonymous poster hash: bd637...310 Hadde prøvd i dag. Trening gir overskudd. Med mindre du har mistanke om alvorlig sykdom? Har det slik hver høst og det hjelper å trene for egen del. Anonymous poster hash: df6d9...6a2
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2013 #3 Skrevet 9. desember 2013 For min egen del så trener jeg 6 dager i uka, så jeg er ytterst forsiktig hvis jeg føler meg så sliten. Enten blir det da en rolig økt, eller jeg prøver meg på en intervall - funker det ikke stopper jeg bare. Det kan jo kanskje være tipset - prøv, og hvis du føler det butter helt så bare stopp. Kanskje det funker bedre enn du tror og du får en liten boost av det :-) Anonymous poster hash: 96734...86a
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2013 #4 Skrevet 9. desember 2013 Kanskje jeg bare skal gå, så får vi bare se hvordan det går. Takk for tilbakemelding :-) HI Anonymous poster hash: bd637...310
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2013 #5 Skrevet 9. desember 2013 Du angrer hvertfall ikke på at du prøvde.. :-) Men sannsynligvis vil du være litt sur på deg selv hvis du blir hjemme.. god tur! :-) Anonymous poster hash: 96734...86a
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2013 #6 Skrevet 9. desember 2013 Prøv, også gir du det 10 minutter. Om du da fortsatt ikke har lyst til og fullføre trninga, så gir du opp og drar hjem Jeg trener nesten hver dag, og det er sjelden jeg er for syk til og trene. Men selvsagt er man noen gang så syk at man må moderere trenigna og følge et anne topplegg enn hva man tenkte på. Jeg begynte og trene mer "bevisst" (atlså for helsa sin del) for snart 10 år siden,- og har økt på mengde og type trening siden da. Jeg har mange gang trent på kvelden etter at jeg på natta har ligget med omgangssyken, og vært småsyk på dagen. Selvsagt gansek rolig/moderert. Jeg har også trent med vond hals, hoste, snørr og "ømme" bihuler. Jeg kan pr i dag ikkehuske en eneste gang jeg har blitt værre av det....Ikke en gang...Noen gang har jeg "hanlget" lenge,- og bare tenkt at nå skal jeg "gi jernet" og helle rbli SKIKKELIG dårlig og ligge i senga et par dager..Man føler at det er det som "skal til",- men det har helle rikke funket, og har ofte blitt mye bedre.... Ikke noe jeg anbefaler altså, men de som trener en del, kjenner kanskje igjen den oppgittheten..Uker med "noe som mangler",- også går man inn for og "trene seg syk"; slik at man blir syk nok til og ikke klare annet enn og ligge i senga, og slutte med "småhanglinga" som bare spiser overskuddet, men likvel gjør at man er frisk nok til og "fungere normalt"...... Anonymous poster hash: 85146...8f2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå