Gjest Julia1984 Skrevet 9. desember 2013 #26 Skrevet 9. desember 2013 a er rett og slett enkelte av dere blinde.. barnvernet gjør en del feil og det gjelder denne saken og samme med det som skjedde med han Rainer i barnets beste. Anonymous poster hash: 121f9...8d7 Kjenner du denne saken eller? Ja, barnevernet gjør nok feil de også. Men her har jo saken gått videre og barnevernet fått behold! Hvordan kan du vite at barnevernet har gjort feil her uten å vite den andre versjonen? Kjenner du saken? Er fryktelig glad vi har et barnevern. Via min jobb i ungdomsskolen har jeg sett MYE bra arbeid fra barnevernet!
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2013 #27 Skrevet 9. desember 2013 Spesielt er det i alle fall,tok bare 2mnd,så gikk jo veldig fort da,har hørt at et akuttvedtak kan ta opp til 6mnd Anonymous poster hash: 121f9...8d7
Elskerhøsten2014 Skrevet 9. desember 2013 #28 Skrevet 9. desember 2013 Kjære vene hi, denne jenta hadde vert på et mødrehjem,der ser de jo også hvis det ikke er bra,det var ikke god nok og de mener at det kunne være skadelig for barnet og vokse opp med foreldrene spesielt moren. men alle føler forskjellig,men veldig vanskelig og være kritisk mot barnevernet her,som faktisk ikke kan si noe
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2013 #29 Skrevet 9. desember 2013 Et AKUTTvedtak kan IKKE ta opp til 6 mnd. Da er det ikke akutt! Nå må du gi deg med anti-barnevern-kampanjen din, dompa. Anonymous poster hash: abb43...bd7
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2013 #30 Skrevet 9. desember 2013 a er rett og slett enkelte av dere blinde.. barnvernet gjør en del feil og det gjelder denne saken og samme med det som skjedde med han Rainer i barnets beste. Anonymous poster hash: 121f9...8d7 Da må du si at rettssystemet i Norge ikke fungerer og at tingretten tar feil, ettersom tingretten har valgt å opprettholde omsorgsovertagelsen. Barnevernet bestemmer ikke at barn skal ut av hjemmet og forbli ute av hjemmet. Det er fylkesnemnda som bestemmer og anker man til tingretten så er det de som bestemmer. Anonymous poster hash: e5b20...6a2
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2013 #31 Skrevet 9. desember 2013 Her tenker jeg at det var en grunn. Barnet hadde ikke utviklet seg som det skulle, og det er det ofte en grunn til. Anonymous poster hash: ba360...486
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2013 #32 Skrevet 9. desember 2013 Barn bør ikke få barn, så enkelt er det. Og når barn får barn har jo også foreldrene rundt disse barna sviktet dem på det groveste. De ønsker trolig å bryte en negativ trend. Slik jeg tolket jwntungen i det intervjuet så kan hun selv for dette, hun har trolig oppført seg som en drittunge slik mange nettopp gjør i den alderen. Barnevernet er bundet på hender og føtter av taushetsplikten, det samme er mødrehjemmet. Anonymous poster hash: 4aabb...184
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2013 #33 Skrevet 9. desember 2013 Spesielt er det i alle fall,tok bare 2mnd,så gikk jo veldig fort da,har hørt at et akuttvedtak kan ta opp til 6mnd Anonymous poster hash: 121f9...8d7 Det vedtaket kan jo være satt i gang før barnet ble født Anonymous poster hash: c4e1d...859
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2013 #34 Skrevet 9. desember 2013 Barnevernet bestemmer ikke at barn skal ut av hjemmet og forbli ute av hjemmet. Anonymous poster hash: e5b20...6a2 Etter å ha lært en del om bv, kan jeg si at jo... Da bv så rapportene og anbefalingene fra mødrehjemmet, visste bv at de kom til å få medhold i akuttvedtaket, og at barnet kom til å forbli utenfor hjemmet. Så stor innflytelse har nemlig mødrehjemmene... Disse vurderingene kan være bekymringer for såkalt framtidig omsorgssvikt, og disse vurderingene er en sakkyndig rådgiving for barnevernet og retten. Derfor vil det dessverre ikke hjelpe familien å anke til Høyesterett, alt pga at barnets bestemor søkte hjelp hos bv. Det kan virke på meg som at det var barnets bestemor som fikk dem inn på mødrehjem... Men jeg kjenner ikke til om flere kan ha meldt dem til bv også. Anonymous poster hash: e4d17...189
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå