Anonym bruker Skrevet 9. desember 2013 #1 Skrevet 9. desember 2013 Er det noen som har vært på ultralyd der? Fornøyde? Skal dit om 2 dager og er bare i uke 15, så det blir ikke 3D, men vanlig ultralyd. Vet dere om man får med seg faktura? (Får lønn 2 dager etter ultralyden, så håper det). Anonymous poster hash: ee19a...5a8
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2013 #2 Skrevet 9. desember 2013 Er det noen som har vært på ultralyd der? Fornøyde? Skal dit om 2 dager og er bare i uke 15, så det blir ikke 3D, men vanlig ultralyd. Vet dere om man får med seg faktura? (Får lønn 2 dager etter ultralyden, så håper det). Anonymous poster hash: ee19a...5a8 Var i uke 11 og fikk både 3D og film. Måtte betale kontant. Dette var i Bergen. Anonymous poster hash: 815e6...8b3
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2013 #3 Skrevet 9. desember 2013 Har vært der og var superfornøyd. Var allerede i uke 9 og hadde utvendig ul med supre bilder Var igjen i uke 12 og da fikk jeg med 3D bilder og film (uten å ha bedt om det eller måtte betale ekstra), hun er bare SÅ koselig hun jordmoren der Ville sjekket opp det med faktura, er jo bare å ringe og spørre.... Anonymous poster hash: 03510...4c3
Gemini77 Skrevet 9. desember 2013 #4 Skrevet 9. desember 2013 Må betale der og da.. Har iallefall ikke fått et valg angående faktura de to gangene jeg har vært der.
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2013 #5 Skrevet 9. desember 2013 Jeg har betalt på forhånd. Tror det er det de "krever". Anonymous poster hash: 60fbe...dcd
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2013 #6 Skrevet 9. desember 2013 Ok, takk for svar. Får bare spørre når jeg kommer dit, det ordner seg uansett. Skal ikke til jordmor, men til en overlege og de sa på telefon at så tidlig gjør de ikke 3D, så jeg regner med dette blir 2D. Anonymous poster hash: ee19a...5a8
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2013 #7 Skrevet 9. desember 2013 Vært der hos dr Trolle i flere stadier av gravidteten. Veldig fornøyd!! Bare 2D ultralyd, får med bilder om man spør. Han er flink til å forklare og berolige. Betaler kontant før man går inn til timen.. Anonymous poster hash: 8c0a4...a92
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå