Gå til innhold

må bare lufte tankene litt...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjære kjære pappaen min.

Dagen kverner ennå i tankene mine, den dagen for litt over en mnd siden. Den dagen min bror kom inn i stua mi hjemme og sa du var borte. Ville ikke tro, ville ikke vite.. jeg hylte, jeg gråt..du skulle jo være her for alltid pappa.

Du skulle se barnebarn vokse opp.

Dagene gikk med til møter, begravelsesbyrå, prest... vi var å tok et siste farvel pappa.. jeg vet du var der. Følte det. Gråt du også da min skjønne datter sang for deg?

Du var så fredfull, så fin... Du seilte på livets hav, og nå var du kommet i havn.

Begravelsen pappa.....for en dag..er utrolig at jeg klarte å holde meg på beina så lenge som jeg gjorde. Til slutt gjorde jeg ikke det.

Etter den dagen felte jeg ikke en tåre, det er ikke for at jeg ikke vil, men ingen skal se, jeg må være sterk for barnebarna dine.

Nå som jeg sitter alene renner de...er bare pus som ser.

 

Jeg håper du ikke hadde vondt pappa, og jeg håper pus var der sammen med deg. Så du slapp å være alene.

Ingen skal dø alene!

 

Nå går det mot jul, i fjor sa du at du var så glad for at du fikk feire med familien. Og du håpet du fikk mange flere julefeiringer.

I år og resten av tiden må vi feire jul uten deg...

 

Jeg savner deg pappa, hver dag river sorgen og savnet etter deg store dype hakk i hjertet. Når de gror vil det være store ømme arr.

 

Savner deg pappa, og jeg er utrolig glad i deg.

 

Minste jenta di

 

 

 

Anonymous poster hash: 1d59a...c62

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tårene renner her også. Fint skrevet med masse følelser. Føler med deg.. Klem

Skrevet

Så fint;) skulle ønske jeg tenkte det samme om min far. Han lever, men er en bitter gammel mann som har for vane å såre sine nærmeste med fullt overlegg. Han ødela så mye av meg da jeg var liten, fikk ikke lov til noenting og ble fortalt daglig at jeg ikke var god nok. Idag er jeg ikke redd ham mer, og sier i fra når han trår over mine grenser. Men jeg kan aldri tilgi selv on jeg vet jeg bør.. Aldri!

 

Anonymous poster hash: 3e9e6...d7e

Skrevet

Dette er første gang jeg har klart å sette ord på det, sitte å grine for meg selv, være sårbar...

 

 

Hi

 

Anonymous poster hash: 1d59a...c62

Skrevet

Min dypeste medfølelse. Du skriver veldig ærlig og vakkert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...