Gå til innhold

6. uka med lus i barnehagen!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går da ikke an! Hvorfor blir ikke lusa borte???

Anonymous poster hash: 61d0e...f29
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi noen er sløv med å sjekke og behandle sine barn for lus..

Anonymous poster hash: 5f59f...638

Skrevet

Er det vanlig at barnehager har slike langvarige epedemier?

Anonymous poster hash: 61d0e...f29
Skrevet

Det er alltid noen foreldre som ikke gidder sjekke ungene sine og da blir det slike lange epedemier.

Hadde det i barnehagen her en gang også, og til slutt kontaktet barnehagen helsesøster. Helsesøster sto en morgen i garderoben og snakket strengt til alle foreldrene, og alle fikk med et brev hjem. Det ble stemt at den helgen skulle ALLE sjekke barna sine skikkelig, alle skulle ta med alt skiftetøy fra garderoben hjem og vaske det også skulle de ansatte vaske ned hyllene o.l. 

En helg uten hverken klær eller mennesker å leve i dør de lusene som er i barnehagen, og om alle da sjekker ungene sine grundig og behandler i løpet av helgen skal man bli kvitt lusen. Det gikk fint her ihvertfall...

Anonymous poster hash: a2c95...3c2
Skrevet

Sånn var det i klassen til mi eldste jente å en gang

Jeg behandlet, vasket luer, sengetøy osv.. jenta mi reagerte så kraftig på det middelet at hun hovna opp i nakken og hodebunn.

Tror jeg hadde 6-8 kurer på jenta uten at det hjalp

Til slutt gikk jeg ned på skolen, sa fra at NÅ kommer ikke min datter på skolen før dere har sjekka ALLE i klassen!!!

Endte med at de spurte hver eneste elev i klassen: er du blitt sjekka?

Var en flau forelder som kom å henta sitt barn m/lus....

Anonymous poster hash: 9e3ff...5d7

Skrevet

Sånn var det i klassen til mi eldste jente å en gang

Jeg behandlet, vasket luer, sengetøy osv.. jenta mi reagerte så kraftig på det middelet at hun hovna opp i nakken og hodebunn.

Tror jeg hadde 6-8 kurer på jenta uten at det hjalp

Til slutt gikk jeg ned på skolen, sa fra at NÅ kommer ikke min datter på skolen før dere har sjekka ALLE i klassen!!!

Endte med at de spurte hver eneste elev i klassen: er du blitt sjekka?

Var en flau forelder som kom å henta sitt barn m/lus....

Anonymous poster hash: 9e3ff...5d7

Stakkars jenta di, og stakkars klassekompis som har så utrolig evneveike foreldre! Bra at du tok tak i det, helt sykt hvor lite noen bryr seg. Nesten så en kan begynne å lure på hvordan situasjonen er på andre plan?!

Anonymous poster hash: 89aed...d66

Skrevet

Er du sikker på at det fortsatt er lus i bhg, eller er det en lapp som er blitt hengende..... ?

Anonymous poster hash: c9931...873

Anonymous poster hash: c9931...873

Skrevet

Om folk grer med lusekam hver dag i noen uker blir det jo borte. Her har det gått lus i hele høst, vi grer hver dag med kam. Drittlei!

Anonymous poster hash: ae395...cba
Skrevet

Så irriterende. Da jeg gikk på barneskolen kom helsesøster å sjekket alle og en hver hvis det ble oppdaget tilfeller av lus. Skulle vært slik fremdeles.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...