Anonym bruker Skrevet 8. desember 2013 #1 Skrevet 8. desember 2013 Jeg rett og slett hater den og føler den ødelegger mye av samlivet vi kunne hatt. Mannen jobber borte ca halve året, er borte i lange perioder, når han er hjemme jobber han også mye men hjemmefra så da ses vi iallfall på kveldene. Mye av ansvaret faller på meg, jeg jobber fult og tar meg av alt her hjemme halve året og det meste også de periodene han er hjemme siden han fortsatt jobber mye. Han sier han skal slutte om 1,5 år..jeg vil han skal slutte nå for vet ikke om jeg orker mere.. Men han har dollartegn i øynene og sikler på en bonus om 1,5 år..men vet ikke om jeg orker å leve alene i et forhold så lenge til, og jeg har fortsatt ingen garanti for at han slutter da selv om han påstår det nå.. Hva ville dere gjort? Anonymous poster hash: 9df5f...95e
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2013 #2 Skrevet 8. desember 2013 Hadde han denne jobben da dere ble sammen? Hvis dere var enig om at han skulle ta denne jobbe har du vel ikke så mye du skulle sagt, men jeg hadde krevd at han var mer tilstede. Overtid kan man regulere selv. Anonymous poster hash: 92fcd...487
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2013 #3 Skrevet 8. desember 2013 Jeg har det ganske likt som deg bortsett fra at det ikke venter en stor bonus i vente. Han skal bytte jobb til sommeren til en mer administrativ stilling. Må bare gjennom 12 mnd hvor han er hjemme noen få ganger. Blir borte nå til sommeren fra januar mnd. Gleder meg til å få han hjem til jul Anonymous poster hash: 9b440...4ba
Kaima Skrevet 8. desember 2013 #4 Skrevet 8. desember 2013 Hei! Slik jobb har jeg hatt. Fantastisk jobb med utrolige muligheter samt en del ekstra kroner. Men en slik jobb finnes ikke familievennelig. Alt ansvar kommer på den som er hjemme å det blir mye ansvar, spesielt hvis det er barn inne i bilde. Jeg ble separert fra kone å unger før jeg skjønte at jobben ikke var verdt det. Fortsatt separert men har kuttet ut veldig mye jobbreising til fordel for å kunne stille opp hvis exkone å barn trenger meg. Ser at jeg mistet for mye verdifull tid med familien. Man blir også vant til å være alene å det gjelder begge parter. Lykke til fremover...
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2013 #5 Skrevet 8. desember 2013 Hadde han denne jobben da dere ble sammen? Hvis dere var enig om at han skulle ta denne jobbe har du vel ikke så mye du skulle sagt, men jeg hadde krevd at han var mer tilstede. Overtid kan man regulere selv. Anonymous poster hash: 92fcd...487 Er desverre ikke sånn at han bare kan regulere overtid, han jobber stort sett på den andre siden av jordkloden så kommer ikke hjem i helgene for å si det sånn.. Å ja, han hadde den jobben da vi ble sammen men da hadde vi ikke barn.. Anonymous poster hash: 9df5f...95e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå