Gå til innhold

Ser ut til at det blir brudd med samboeren...:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forholdet vårt har ikke fungert så bra det siste 1 1/2 året egentlig... Men det var vel først i sommer/høst at det virkelig gikk opp for meg att sånn vil jeg absolutt ikke ha det...:/ Jeg har snakket med han flere ganger om det, men han sier ikke så mye.. Bare att han vil fortsette å prøve.. Men nå har jeg komt til ett punkt der jeg bare absolutt ikke vil mer...:( Det er bare så utrolig kjipt att vi har to barn sammen... Og leilighet... Men jeg orker ikke tanken på å leve med en jeg ikke har noen følelser for lenger resten av livet:( Vet att jeg er veldig egoistisk nå.. Men slik er det.....

Skulle bare ønske att han var helt enig og ikke ville mer han heller. Da hadde alt vært mye enklere... Jeg tenker att jeg skal la det ligge til etter jul.. men jeg merker att han er sur og nesten ikke snakker til meg etter samtalene vi har hatt.. som også er forståelig..... Jeg synst det er skikkelig ubehagelig å være i nærheten av han nå...

Vet egentlig ikke hva jeg vil med dette innlegget... Kanskje få litt råd fra andre som har gått gjennom ett brudd med noen man har barn med...?

Anonymous poster hash: 00ffc...453

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...