Gå til innhold

Argh ! Barnslige dustemann.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bare blåse ut litt.

Jeg ryddet kjøkkenet etter at ungene og jeg hadde bakt og pyntet pepperkaker og pepperkakehus, samtidig som jeg tok full nedvask av vaskerom og kjøleskap.

Rasket sammen tallerker og glass fra ungene etter kveldsmaten og satte på oppvaskmaskinen for kvelden. Mitt glass skulle jeg bruke videre, så det lot jeg stå på benken.

Så kommer mannen inn og etterlyser glasset sitt som sto på kjøkkenbenken med en skvett saft i. Jeg svarte at det nok hadde røket med i ryddingen, og sto i maskinen.

Reaksjonen var da å røske opp maskinen midt i vaskeprogrammet og putte mitt tomme glass inni maskinen som "hevn"

Herregud !

Jeg måtte bare riste på hodet av den utrolig barnslige reaksjonen, og ba han forlate kjøkkenet dersom jeg ikke skulle fyre meg opp kraftig !

Det er altså en godt voksen mann i midten av 40 årene vi snakker om. Høyt utdannet og med en svært så flott yrkestittel. Jommen sa jeg smør !

Lov å knurre ?

Anonymous poster hash: 3813d...6d1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

En slik bagatell at det er unødvendig å skrive om det her.

Anonymous poster hash: ffe3f...66d

Skrevet

Hvem bestemmer hva som er "ille" nok til å skrive om her ?

Skrevet

Ingen som bestemmer hva som er ille nok. Men å kalle mannen din barnslig dustemann pga dette OG skrive et langt innlegg om det er like barnslig.

Du har nok funnet din sjelevenn... ;-)

Anonymous poster hash: ffe3f...66d

Skrevet

Dette var barnslig oppførsel ja. Hjelpe meg. I

Anonymous poster hash: 55df5...13c

Skrevet

Min erfaring er at såkalte høyt utdannede personer, stort sett er forferdelig barnslige:)

De takler ikke å bli pillet på nesen, og eller møte på litt motgang.

Anonymous poster hash: 2e1f7...994

Skrevet

Oij....er han sånn ofte?

Anonymous poster hash: a8cb1...3f8

Skrevet

Ikke ofte heldigvis. Da hadde jeg ikke orket.

Men han har en del ankepunkter ja.... Blir ikke enklere med årene for å si det sånn.

HI

Skrevet

Du kan ikke bestemme hva andre gjøtr mot deg, men du kan velge hvordan du reagerer på det...

Er det virkelig noe å være sur for, og bruke opp energi på? Jeg tror jeg heller hadde valgt å le av den tåpelige og barnslige mannen.. Hadde mest sannsynlig rullet rundt i latterkrampe, mens jeg hadde funnet en måte å gjøre igjen på.. :P Som en morsom ting.

Anonymous poster hash: c168f...c20
Skrevet

Hahahahahaha :D 

Stygt av meg å le, men ser det for meg, og vet hvor forbanna jeg kunne blitt av sånn oppførsel hvis jeg var deg i den situasjonen! Menn er så ubrukelige noen ganger!!

Men må le altså, over den sinnssykt barnslige oppførselen til mannen din :P Huff...

Skrevet

Du kan ikke bestemme hva andre gjøtr mot deg, men du kan velge hvordan du reagerer på det...

Er det virkelig noe å være sur for, og bruke opp energi på? Jeg tror jeg heller hadde valgt å le av den tåpelige og barnslige mannen.. Hadde mest sannsynlig rullet rundt i latterkrampe, mens jeg hadde funnet en måte å gjøre igjen på.. :P Som en morsom ting.

Anonymous poster hash: c168f...c20

Jeg skulle gjerne gått på et kurs hos deg for å ta ting på denne måten :-)  Ihvertfall sånne idiotiske ting som irriterer meg sånn inni hampen. Klarer ikke la være på bli irritert.

HI

Skrevet

Haha, hjelpe meg!

Sjarmerende :D 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...