Anonym bruker Skrevet 8. desember 2013 #1 Skrevet 8. desember 2013 Lurer på hvordan dere tenker / planlegger / blir enige om ang gaver eller ikke gaver til alle som er tilstede . Vårt senario denne julen: Ex og hans mor kommer å feirer jul med min side av familien. Hans mor er imot gaver. Jeg har sagt at da må det være klart at hun ikke får heller. Tenker hun får sitte å slappe av når vi andre åpner gavene. Er det greit at bare noen åpner gaver imens andre ser på ? Anonymous poster hash: bded8...0f2
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2013 #2 Skrevet 8. desember 2013 det må vel være greit det du sier? hvis hun er i mot gaver, gir hun vel ingen - og trenger ikke få noen. Anonymous poster hash: a15d0...83f
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2013 #3 Skrevet 8. desember 2013 Når det er en godt voksen dame som velger det selv, er det da helt iorden. Noen får mange gaver, noen får få, slik er det bare. Velger hun å få ingen, så er det da helt greit. Anonymous poster hash: 8d207...664
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2013 #4 Skrevet 8. desember 2013 Jeg regner med at hun sitter sammen med dere som alle de andre og koser seg meg godt å drikke og kaker mens andre åpner gaver? Ser ikke problemet. Blir vel ikke akkurat sånn at hun setter seg i en krok for seg selv fordi hun er imot gavene? Anonymous poster hash: 624ff...aa0
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2013 #5 Skrevet 8. desember 2013 Er vel ikke noe problem det? La henne delta, men ikke gi henne noe.. Her feirer vi jul med en gammel grandtante som heller ikke får gaver. Hun har sagt at hun har alt hun trenger, og hun vil heller at vi skal gi gaven til veledige formål. Noe vi har gjort, så da er hun fornøyd, men hun er med når resten åpner. Koser seg med familien sin. Anonymous poster hash: c9439...728 Anonymous poster hash: c9439...728
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2013 #6 Skrevet 8. desember 2013 He he, hun skal slippe å sitte i en krok Nei da, veldig kjekt å høre meningene deres vi skal selvsagt gjøre det koselig, men hun er sta på dette med gi eller ta imot gaver. HI Anonymous poster hash: bded8...0f2
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2013 #7 Skrevet 8. desember 2013 Overskriften din henger jo ikke sammen med spørsmålet ditt... Vi skal feire julaften sammen med mange, men har heldigvis ingen gavenektere blant oss Anonymous poster hash: bd07a...0f1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå