Gå til innhold

Ei rose til den som klarer å løse dette problemet!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min mor kjøpte seg ny tlf, og etter hun fikk ny, får hun ikke lastet ned mms fra meg. Har prøvd alt. Ringt Telenor, Samsung osv.

Hva kan være feil? Kun mms fra meg hun ikke kan laste ned.

Anonymous poster hash: f9f21...9dd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hun fått mms fra andre da, sånn at hun vet at hun får lastet ned fra alle andre enn deg?

Skrevet

Får andre mottatt fra deg? Kanskje det er din telefon som sender for store filer slik at andre tlf ikke får motatt?

Skrevet

har du prøvd å være logget på nettet? Min laster bare ned mens jeg er på nettet. Vet ikke hvorfor. Mannen sin er akkurat det samme. Vi har samsung s3 og s4

Anonymous poster hash: d5618...590
Skrevet

har du prøvd å være logget på nettet? Min laster bare ned mens jeg er på nettet. Vet ikke hvorfor. Mannen sin er akkurat det samme. Vi har samsung s3 og s4 Anonymous poster hash: d5618...590

Slik er min også. Samsung S3, med telenor abo. Men da mottar jeg jo meldingen og så står det "last ned" som jeg må trykke på dersom ikke jeg er tilkoblet wi-fi.

Skrevet

Regner med at mobildata er aktivert..?

Skrevet

Hun får mottatt mms fra alle andre enn meg. Hun har på både mobildata og WiFi. Er kun fra meg hun ikke får lastet ned. Det kommer en mld hvor det står last ned. Prøver å laste ned, men står at det er mislykket.

Skrevet

Andre får mottatt fra meg.

Skrevet

Jeg tror din og hennes telefon har møtt hverandre tidligere og ikke likte hverandre, og at de nå gjensidig boikotter hverandre ;)

De lå kanskje sammen på fabrikken, eller i en lastebil på vei til butikk, skubbet borti hverandre og irriterte hverandre, og nå kjenner de igjen hverandre og sabotterer hverandre ;)

Anonymous poster hash: 2cd63...b85
Gjest Morn du
Skrevet

Dra til den butikken der telefonen ble kjøpt eller en annen der de kan sånt.

Kan være greit å dra en dag det ikke er fullt av betalende kunder.

Jeg gjorde det, og den butikken reiser jeg definitivt tilbake til :)

Skrevet

Hva slags mobil har du da? Kanskje formatet på bildene du sender ikke kan mottas av hennes tlf?

Skrevet

Vi har begge Samsung. Hun har vært i butikken, men de kunne ikke hjelpe henne.

Skrevet

Har hun minnekort? Hvis ikke så kan man ikke motta mms. Og det må kjøpes utenom telefonen.

Skrevet

Jeg og en venninne har samme problem, hun har Samsung 4s og kan ikke motta fra meg, men fra alle andre. Jeg har iphone. Jeg kan motta fra henne. Ingen kunne hjelpe oss med problemet!

Vi løste det ved at jeg sender henne bilder på Mail istedet, det ser hun jo også med en hang på telefonen.

Anonymous poster hash: fee7a...670

Skrevet

Har tele2abonemang? Da må hun i hvertfall ha roaming påskrudd for å kunne motta.

Anonymous poster hash: e8e52...629

Skrevet

Hun har minnekort og roaming står på. Vi finner ikke ut av det...

Skrevet

Hun har minnekort og roaming står på. Vi finner ikke ut av det...

skru av roaming og sett på mobildata i stedet..

Anonymous poster hash: 9ef61...a59

Skrevet

Du må aktivere denne funksjonen på telenors nettsider

Anonymous poster hash: 08291...d9a

Skrevet

Har samme problem selv. En mottaker som ikke får MMS fra meg. Gjelder iPhone.

Har ikke være mulig å finne ut av det. Operatør klarer ikke løse problemet. Må sende på mail. Irriterende..

Anonymous poster hash: a9230...758

Skrevet

når jeg får mms meld får jeg ikke åpnet den om jeg ikke skrur på det mobile bredbåndet,og noen jeg kjenner må skru på 3G på tlf sin for å få opp mms meldinger.

sjekk det.

Anonymous poster hash: 14b2c...a1f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...