Gå til innhold

Julegave kjøpt på finn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en god venninne som ønsker seg bøker til jul. Hun ønsker seg en bok som i bokhandelen koster 349 kr. Om jeg kjøper den i bokhandelen så får hun kun den boken i gave. Kikket litt inne på finn for morro skyld og da fant jeg den boken hun ønsker seg brukt til 150 kr. Står at den er pent brukt og kun lest en gang. Tenkte hvis jeg kjøper boken brukt så kunne jeg gitt henne noe annet i gave også. F. eks et deilig pledd og en god flaske rødvin som hun kan kose seg med mens hun leser boken. Hva tenker dere? Hadde dere blitt skuffet over en sånn gave?

Anonymous poster hash: e0dcf...76b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nja..skeptisk. Har selv kjøpt en brukt bok, men kun fordi den ikke er å få tak i mer.

Anonymous poster hash: 2612b...a67
Gjest Bjørketreet
Skrevet

Kjempe god ide synes jeg :) Hvis hun får pledd og vin i tillegg så er jo det helt supert!

Skrevet

Ny bok eller brukt pluss vin og pledd? Jeg hadde blitt veldig glad for brukt bok mm.

:)

Forøvrig en veldig koselig gave:)

Anonymous poster hash: 38600...e59

Skrevet

Hvis boka er pent brukt så ser jeg virkelig ikke problemet. Er jo supert å få mer for pengene.

Skrevet

Gjenbruk er topp!! Kjøp boken på finn. Jeg hadde blitt MINST like glad for en brukt bok. Bøker går jo ikke ut på dato ;) Jeg har venner og familie som konsekvent ønsker seg BRUKTE ting, nettopp fordi det som regel er like pent, og mye billigere, og man slipper å bidra så mye til å skade miljøet mer enn nødvendig. 

Anonymous poster hash: d975e...7f5
Skrevet

Jeg har på ebay kjøpt engelske bøker jeg har ønsket å lese brukt mange ganger og stort sett kan du ikke se på boken at den har vært leste engang og da hadde jeg heller ikke hatt problem med å gi den til andre men jeg ville faktisk sagt fra at den var kjøpt brukt og ikke gitt den til noen som jeg ikke visste syntes at det var greit.

Ellers syntes jeg 150kr var blodpris for en brukt bok selv om den muligens er veldig ny siden den er såpass dyr i utgangspunktet.

så jeg hadde aldri i verden gitt så mye for den.

Man kan aldri garantere at den faktisk ser helt fin ut selv om personen sier det og ikke har flekker eller annet på noen sider inni

Anonymous poster hash: 7d877...136
Skrevet

Jeg ønsker meg bøker til jul, og har sagt at de gjerne kan være brukt, så om de finner den på Fretex og den henger sammen og er lesbar så er jeg happy :)

Anonymous poster hash: dd0f4...ac1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...