Anonym bruker Skrevet 8. desember 2013 #1 Skrevet 8. desember 2013 Er DU fornøyd? Anonymous poster hash: 2b485...97a
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2013 #2 Skrevet 8. desember 2013 Jeg har en lignende telefon, SonyEricsson Mini Pro Xperia. Jeg har ICS da, Xperia E har JB. Og så har jeg installert seneste Xperia-pakken med en masse smått og godt. Min er overklokket til OPP TIL 1.6GHz. Kan klokkes opp til 2GHz, men da blir den varm og suger i seg batteri. Lagringsplassen kan utvides, og med Mounts2SD så kan jeg installere programmene rett på SD-kortet istedet for i mobilen. Det betyr mye mer plass. Men ellers er jeg fornøyd. Jeg har "rootet" min mobil, så jeg kan gjøre hva jeg vil med den omtrent. Det vil si, jeg kan prøve ut seneste android-versjonene, jeg kan installere forskjellige SMS-apper, beroene på hvilken jeg foretrekker, jeg kan installere forskjellige "telefon-apper", beroende på om jeg vil ha hvit eller sort telefon, osv. Gjøre mye rart med andre ord. Anbefaler deg helt klart å roote mobilen hvis du kjøper en! Da kan du overklokke den og så er den ikke så treig lenger. Anonymous poster hash: 13633...a79
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2013 #3 Skrevet 8. desember 2013 Tenkte å kjøpe den til ungene mine til jul de har samsung y nå, men jeg syns ikke den er så bra. De spiller en del, har snapchat, ser en del på youtube og hører musikk. Den er jækla træg. Hi Anonymous poster hash: 2b485...97a
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2013 #4 Skrevet 8. desember 2013 Den er helt grei til youtube og litt forskjellig. Men hvis du rooter den så kan den overklokkes og da går den mye bedre. Den går ikke hele tiden på høygir, det er bare når den trenger det. Når den er "skrudd av" (eller altså, skjermen er sort) så går den på lavgir, på det laveste en setter den på. Xperia er et veldig fint og kjekt grensesnitt. Liker det veldig godt. Anonymous poster hash: 13633...a79
Sokkedyret Skrevet 8. desember 2013 #5 Skrevet 8. desember 2013 Har den som jobbmobil. Den har veldig dårlig batteri!! Selv når den bare ligger uten å bli brukt bruker den masse batteri. Har iphone som privat telefon og liker denne mye bedre. Men det er smak og behag.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2013 #6 Skrevet 8. desember 2013 Hvis den bruker mye batteri så roote mobilen, gå på innstillinger, CPU control, max freq. still inn et makstall du kan leve med, 1GHz er originalen. Min freq. stiller du til 134MHz. Du kan også undervolte den så holder den enda lenger! Governor stiller du til powersave. Da holder den lenger. Anonymous poster hash: 13633...a79
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå