Gå til innhold

Hjemme hos oss er JEG sportsidioten.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som meg.

Jeg ser alt av langrenn, håndball, sykkel, vm og ol. Ser ikke på fotball.

I går var det komisk for jeg så håndball mens mannen hang opp klesvask.

Flere kvinner som meg med så snill mann?

Hva liker dere å se av sport?

Anonymous poster hash: d7cac...e4f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er også veldig glad i sport og ser den meste. Håndball, fotball, snooker, dart, skisport etc. Men vi ser sammen da, så klesvasken venter pent på meg :P

Skrevet

Her også, men jeg ser bare på vintersport og hestesport (ikke trav).

Er så glad for at jeg akuratt rekker å få med meg OL før jeg må tilbake på jobb igjen i mars :-)

Skrevet

Gleder meg som et barn til OL. :-)

Anonymous poster hash: d7cac...e4f

Skrevet

Her og! I går lagde jeg godteskåler til barna (og mannen!) og satte på film til dem for å kunne se håndballkampen i fred i kjelleren ;) I dag gikk alle ut, og jeg ble inne for å "bake" - altså se damestafetten og jaktstarten. Og heldigvis - Norge vant jo alt sammen!!

Skrevet

Idiot og idiot, jeg tror ikke jeg vil kalle meg det. Til nød håndballidiot. Mannen sluker det meste av fotball, men da skal jeg jammen meg se alt av håndball! Heldigvis går det så mye fotball ellers i året, så i desember er det jeg som har fjernkontrollen. Noe av det som gir meg julestemning hvert eneste år er å se håndballjentene underholde halve verden :D 

... Klart det er kjekt med skisport også, men det kan jeg jo se gratis på NRK.no så det går fint. (Det skjer nok ikke så mye som en klesvask eller middagslaging fra min side i dag. DET er sikkert)

Anonymous poster hash: 561a3...06d
Skrevet

Tja... Gubben ser curling og landskamper, og jeg ser alt av UFC :P Så alt i alt ser jeg mer sport enn han.

Skrevet

Samme her. Men ikke fotball da. Og følger stort sett bare med på større mesterskap, men da følger jeg virkelug med også. Spesielt ski, sykkel og håndball. Og sjakk da :-) Mannen ser på hvis jeg har det på. Han er interessert i sykkel og ski, men følger ikke med sånn som meg.

Anonymous poster hash: 69b1f...03b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...