Anonym bruker Skrevet 7. desember 2013 #1 Skrevet 7. desember 2013 Blitt veldig forkjølet. Skal jeg gi MME til jeg blir frisk, eller fortsette ammingen? Anonymous poster hash: 902af...02c
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2013 #2 Skrevet 7. desember 2013 Fortsette ammingen sånn at babyen får nytte av ditt imunforsvar, du har helt sikkert smittet babyen allerede. Anonymous poster hash: 5886f...0cd
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2013 #3 Skrevet 7. desember 2013 Fortsette med ammingen selvfølgelig. Morsmelken er full av antistoffer og det er sjelden babyen blir smittet. Anonymous poster hash: 859c1...69b
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2013 #4 Skrevet 7. desember 2013 Du skal amme. Selv under svineinfluensaepidemien ble man oppfordret til å amme. Antistoffene babyen får i seg fra melken din ift den sykdommen kroppen din jobber med, er uvurderlige. Pass bare på håndhygiene. Til sist, sjeldent unger stryker med av en enkel forkjølelse altså Anonymous poster hash: 0b097...d65
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2013 #5 Skrevet 7. desember 2013 Okei, da fortsetter jeg å amme Hun er bare 3 uker så håper hun ikke har blitt smittet Anonymous poster hash: 902af...02c
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2013 #6 Skrevet 7. desember 2013 Da lillegutt var bare noen få uker, var han den eneste i familien som unngikk Forkjølelsens moder. Tror nok ammingen kan ta æren for den ja. Anonymous poster hash: 24809...f71
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå